Inlägg från: pontiac |Visa alla inlägg
  • pontiac

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

såklart inte, lossing sa att man inte behöver använda någon sportbehå men det kan kännas skönt att ha ett stöd, det tyckte jag va skönt men det gjorde så ont på ärren så jag får gå naturell istället. men ska upp i morgon och köpa behå tänkte jag. han sa oxå att man redan nu får använda bygelbehå om man vill men att det säkerligen gör ont på ärren, men det finns liksom ingen exakt tid man ska vänta...

♥ (¯`°?.¸ ♥ Jonathan & Alexander ♥¸.?°´¯) ♥
  • pontiac
    Viffy skrev 2007-11-16 18:49:41 följande:
    var är alla Idag tog jag vagnen och gick en sväng med barnen Skönt! Och snart ska jag steka pannkakor Det artar sig men jag är ju öm och så har jag lite ont i ryggen för man har ju inte haft en sjyst och bra hållning under en tid nu sen op
    viffy då får inte köra vagnen än!!! jag har ändå gjort typ allt här hemma, städat och lyft barnen men lyft lillen med måtta, men min läkare sa att jag absolut skulle vänta med köra vagn i två veckor till!!! gör tråkigt då man måste vara inne hela tiden men men.....
  • pontiac

ja men då utsätter man brösmuskeln extremt mycket, själva rörelsen förklara honom, så detta är det jag speciellt inte har gjort, tänker vänta en vecka till så boobsen är minst 3 veckor i alla fall...

• pontiac
    Bellahhh skrev 2007-11-17 16:18:50 följande:
    Men jag har en UJ väger inte så mkt? Och min kriurg sa inget om det? Vad kan hända om man har utsätt musklen mkt då ?
    jag har ingen aning men man ska ju inte anstränga sig egentligen inom 4 veckor och just den rörelsen/hållningen man har när man kör vagn påfrestar väl... jag frågade honom om det annars hade han nog inte sagt något, hade en lapp full med frågor på återbesöket
    Novalina skrev 2007-11-17 03:36:27 följande:
    Hon på bilden har iaf inga bröst jag tycker är snygga alls. ser så himla "silikon" ut så det är ju helt enormt!! Inte i min smak alls iaf. Men jag håller med - betydligt mindre skulle ju va MYCKET finare och mer proportionerligt på hennes kropp! Det fulaste jag vet är brsöt som ser ut som "2 badbollar" eller nåt - skumt....
    vissa tycker ju om den formen och vill just ha två "bollar" tyvärr tycker jag mina oxå har blivit såna, jag ville ha ett så naturligt resultat som möjligt, men det kanske ger sig....
  • pontiac
    sarah skrev 2007-11-17 13:47:58 följande:
    Hej tjejer.Har lite små frågor jag hoppas få svar på.1. När kan man börja småträna typ sitt ups och sånt? och när kan man börja träna "på riktigt"?2. När fick ni tillbaka känseln i brösten? jag är så orolig för att de aldrig ska komma tillbaka... De har gått 3 månader och jag har bara känsel uppe på brösten men inte bröstvårtan och neråt 3. Jag har ibland  lite ont i brösten, typ ömt, småhugg ska det fortfarande kunna göra ont så länge efter?
    min läkare sa 4 veckor fysisk ansträngning, men styrketräna kankse man ska vänta med lite till men det har ju gått 3 månader så då hade jag om jag velat börjat försiktigt och prövat mig fram, jag hade full känsel i bröstvårtan direkt men inget direkt nertill, jag känner men ändå inte och det kan väl ta upp till ett år, och vissa får inte tillbaka full känsel.. den sista frågan kan ja tyvärr inte svara på men det låter ju helt okej i mina öron, efter som det tar en 6 månader innan det är färdigläkt....
  • pontiac
    Bellahhh skrev 2007-11-17 19:16:48 följande:
    När kan man lyfta sitt barn då ??? Jag har en 15-månaders på dagen hemma ju!
    jag lyfte min 14-månaders "stora" kille efter 5 dagar, visst det kändes men... jag frågade han om det oxå, och han sa att man skulle undvika det så mycket det går i ca 1 vecka till åtminstonne, alltså nu på måndag då....
  • pontiac
    Bellahhh skrev 2007-11-20 12:22:54 följande:
    jag med
    ingen aning men jag tänkte vänta tills de är 3 veckor i alla fall och då väldigt försiktigt, inte i uppförsbackar eller nedför där man får anstränga sig extra...
  • pontiac

bellahhh får jag se dina bilder på mylava???

• pontiac

klicka under din bild, sen så står det redigera rättigheter, antingen klickar du läsbar för alla eller så skriver du in olikas nick för dom du vill ska kunna se och tryck enter, jag tyckte det va jättekrångligt så jag fick öppna dom helt istället, lycka till!!!

• pontiac
    Lyckligast i världen skrev 2007-11-21 23:16:18 följande:
    Har lagt till dig nu... "gullegrisen"...ellerhur..?Lyckligast i världen skrev 2007-11-21 23:12:16 följande:
    jag vill oxå se, jag heter samma på mylava!!!
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3