Inlägg från: bendito |Visa alla inlägg
  • bendito

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Halloj på er!

Nu har jag spårat igenom alla era gammla trådar för att hitta hit.
    Om ca 1 månad blir vi skelleftebor och vill gärna träffa/ prata med andra som bor i skellefteå. Jag ska läsa till socionom så sambon ska vara pappaledig med tjejerna.

Nån annan här som ska läsa samma som jag?

Vill gärna ha tips på boende om nån vet av nått?

Lite smått kris

Svara gärna i min blogg (annaslya.blogg.se)eller här så klart. Ska läsa så ofta jag hinner

• bendito

Har ni nått område ni skulle rekomendera/inte rekomendera att söka boende på?

Ang blautsaft så tror jag också det har effekt, själv har jag knaprat tabletter för jag mådde urk av smaken

• bendito

Kobra: Du är en klippa. Blir så glad över alla tips! Vet du vilken förening man ska kontakta för anderstorp?

Ligger sunnanå långt bort. Sorry om du tycker det är knäppa frågor men jag/vi är helt lost

• bendito

maltazar: Tack så mkt. Känns så kul att bli Skelleftebo Sjungade dalen? Vet du av nån hyresgästförening?

• bendito

Har kollat hemnet, men fanns inget i rätt pris. Snabbuthyrningen var ju ett skämt, 5000 kr utan el,vatten och värme!! Huhh undra vad det skulle landa på om allt ska funka

Ska kolla frögårdarna, tror inte jag kollat där Känns som man luskammat det man kan googla på

Vad tror ni om ersmark? Bra förbindelser till stan/unviersitetet?

• bendito

Huvva jag får ångest verkar ju skit svårt!!

Om man ändå kände en snäll liten tant som ville hyra ut

Ursviken? Fint?

• bendito

maltazar: Tack ska jag göra. VArt bor du?

• bendito

Kobra: Jo jag ska plugga Men det vore ju gött att få med hela stora familjen på en gång =) Vi ska ju vara ute härifrån sista jan

Lilun: Det var en 4 tror jag. Ja alltså om man jämför med där vi bor nu så är det super dyrt, men det hade vi räknat med
    Men när man har barn vill man ju hitta nått schysst, hyfast fort iaf

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~