Inlägg från: bendito |Visa alla inlägg
  • bendito

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

annamus: JA men det känns ju bra. Ska nog åka dir och titta nästa vecka, eller skicka ett kompis par som bor i Skellefteå Skulle vara så skönt om det löste sig snabbt när man har 2 barn också

• bendito

Peda: Ja då får jag väl hoppas att hon loggar in snart och läser så jag kan överrösa henne med frågor

• bendito

Peda: Men hoppas kan jag ju alltid göra

Annars vet nån vilka som har lägenheter i Ursviken och Sunnanå, förutom Skebo?

• bendito

maltazar: Nej jag fick ju veta att det går nog sbannare att gå från stan till skeria typ 10-15 min än att invänta lokalbuss. Men det är ju ingen match Rinde din föering men inget napp tyvärr. Ser att en man har ute en trea i ditt område. Undra om den är fräsch? 30 000kr

• bendito

maltazar: Är området lugnt? Vet ju att man ej ska tro på allt man hör men anderstorp har ju värsting rykte

• bendito

JA det kan man ju undra, sånt är nog svårt att tvätta bort.
    Men som du sa odågor finns ju överallt

• bendito

Åhh vad ul, jag har också hört att södra a-torp är bäst Och jag bor drygt 20 mil från er Rena djungeltelegrafen

• bendito

kul ska det naturligtvis stå

Ja hur är det här med att marknadsföra att man säljer nått? Förbjudet i trådar men sen då? MAn får inte länka till andra sidor där man skriver vad man säljer? Alltså utanför fl-forumet?

Fattar grejen men ändå inte

• bendito

ja men vad får man och vad får man inte göra?

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~