Inlägg från: bendito |Visa alla inlägg
  • bendito

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

annamus: nej men vi bor ju snart i ersmark och det är ju grannbyn

• bendito

Maltazar: Nu vet jag ju inte varför hon är lös i magen men om ni misstänker nån sjuka av nått slag , ska ni absolut inte ge henne mjölkprodukter. Har man dålig mage från tex magsjuka eller dyl kan man utveckla en intolerans om man dricker,äter mjölkproduketer under tiden Ingen besserwisser utan tänkte bara om du inte redan visste det.

Nu till min egentliga fråga! Vart ska jag skicka in ansökan om barnomsorg? På min lilla ort är det simpelt men hur funkar det hos er? Skickas det direkt till förskolan i fråga elelr?

Hör ju till område norr men hur hittar jag en adress dit?

• bendito

Hally: Tack tack. Då ska vi skicka in nu. Fick en chock då det fanns 3 förskolor i Ersmark, haha vi är ju vana max 1 per by om ens det

• bendito

Var också en sväng till Ske i går, måste ju känna in nya hemstaden
    Rean var rätt kass tycker jag med, fast jag brukar alltid ha svårt att hitta nått. Blir iaf så att man köper på ord. pris!!

Hörde att det varit vansinnigt tryck på Gina, kanske så man ska göra om man ska hinna med

• bendito

Oj oj nu är det snart bara 14 dagar kvar innan vi blir Ersmarks bor. Så spännande, men det verkar vara så att jag är den enda ersmarksmamman här?

Men det finns väl förhoppningsvis fler där Skulle vara kul att veta vart man kan träffa andra mammor och pappor. Främst för Pär nu i början, men såklart för barnen och mig med

Har egentligen tusen frågor, men jag ska inte peppra er

• bendito

Nu skuras och fejas det, vill ju inte att svärmor och mamma ska få en chock då det ska flyttstädas på riktigt Det var fullt på dagis i Ersmark så det verkar som om det blir Kåge till en början Vilka hade barn där..på dagis alltså?

• bendito

Hally: Skit snyggt!!!

Vet inte vad det var för dagis, dom hade nån typ av nödlösning tills sommaren då vi skulle på plats i ersmark Vi skulle höra av oss då vi var installerade i Ersmark och få komma och titta men där var vi tydligen garanterad plats. Det var Pär som pratade med en tjej i morse så jag har dålig koll

• bendito

Bummelumman: Nej vi fick ju som sagt inte plats i Ersmark utan i Kåge från början, men sen önskar vi plats på gustavsvägen, är det Pärlan det heter kanske?

Vart jobbar du?

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~