Inlägg från: bendito |Visa alla inlägg
  • bendito

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

felicia6: Ingen aning om vad du ska göra men lycka till iaf

• bendito

felicia6: okej!! Lycka till igen då Spännande! ( eller vad säger man egentligen)

• bendito

Kixi: Huvva finns inge vidirgare än magsjuka, peppar peppar har vi klarat oss!! Men det kommer väl lagom till flytt och skolstart

• bendito

bummelumman: VAd spännande med bebis!!! Hoppas den kommer snart då

• bendito

måste ju fråga er vilken som blir våran vårdcentral? Vet ju inte hur det funkar i ske

• bendito

alltså det jag vill veta är ju vilket BVC Kåge har ju bara öppet vid tidsbokning är det BVC på moröbacke som gäller eller?

• bendito

annamus: Okej!

Ja det lär väl ordna sig när vi väl är framme Men det finns inga givna dagar och tider då för vägning och mätning av bebis som vi har här? Fast nu är ju Maja ingen bebis längre *snyft*

• bendito

hally:när får ni huset?

Annars får ni väl panikhyra i Ersmark tillsvidare Där finns det ledigt

• bendito

Hally: Nopp inte skebo! gå in på egendom.se så ser du vad som är ledigt!! Skellefteå egendom ska vi hyra av, världens trevligaste tjej som jobbar där

• bendito

hally: Ni får väl trängas en månad Billigt iaf

• bendito

annamus: haha ja så tokigt det kan bli men ändå så bra

• bendito

Hohooo!!! Här har ni en tjej med flytt feber!! Tiden rusar och hur ska man hinna allt?? KAnske skippa fl

Är så spänd på att se tapetseringen, har lite ångest över att tapetseraren ska ha satt fel tapet i fel rum, snacka om i-landsproblem

Om 1 vecka kommer flyttlasset till Ersmark, så om nån där ser en massa tok som irrar runt så är det vi !!

• bendito

Lofia: VAd kul!! Vi flyttar på lördag, vi ska bo i Ersmark, verkar fint och lugnt. Så det är väl mitt starkaste tips

• bendito

Grattis felicia, vad spännande!!

Nu har vi verkligen nedräkning, imorgon packas bilarna och på lördagmorgon landar vi i Ersmark Spännande värre!!

• bendito

Hally: Välkomen till Ersmark, härifrån flyttar jag aldrig Kolla Tradera, där brukar företag lägga ut maskeradkläder, har köpt där själv

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~