~*~*~ Skellefteå!~*~*~
felicia6: Ingen aning om vad du ska göra men lycka till iaf
felicia6: Ingen aning om vad du ska göra men lycka till iaf
felicia6: okej!! Lycka till igen då
Spännande! ( eller vad säger man egentligen)
Kixi: Huvva finns inge vidirgare än magsjuka, peppar peppar har vi klarat oss!! Men det kommer väl lagom till flytt och skolstart
bummelumman: VAd spännande med bebis!!! Hoppas den kommer snart då
måste ju fråga er vilken som blir våran vårdcentral?
Vet ju inte hur det funkar i ske
alltså det jag vill veta är ju vilket BVC
Kåge har ju bara öppet vid tidsbokning är det BVC på moröbacke som gäller eller?
annamus: Okej!
Ja det lär väl ordna sig när vi väl är framme
Men det finns inga givna dagar och tider då för vägning och mätning av bebis som vi har här? Fast nu är ju Maja ingen bebis längre *snyft*
hally:när får ni huset?
Annars får ni väl panikhyra i Ersmark tillsvidare
Där finns det ledigt
Hally: Nopp inte skebo! gå in på egendom.se så ser du vad som är ledigt!! Skellefteå egendom ska vi hyra av, världens trevligaste tjej som jobbar där
hally: Ni får väl trängas en månad
Billigt iaf
annamus: haha ja så tokigt det kan bli men ändå så bra
Hohooo!!! Här har ni en tjej med flytt feber!! Tiden rusar och hur ska man hinna allt?? KAnske skippa fl
Är så spänd på att se tapetseringen, har lite ångest över att tapetseraren ska ha satt fel tapet i fel rum, snacka om i-landsproblem
Om 1 vecka kommer flyttlasset till Ersmark, så om nån där ser en massa tok som irrar runt så är det vi !!
Lofia: VAd kul!! Vi flyttar på lördag, vi ska bo i Ersmark, verkar fint och lugnt. Så det är väl mitt starkaste tips
Grattis felicia, vad spännande!!
Nu har vi verkligen nedräkning, imorgon packas bilarna och på lördagmorgon landar vi i Ersmark
Spännande värre!!
Hally: Välkomen till Ersmark, härifrån flyttar jag aldrig
Kolla Tradera, där brukar företag lägga ut maskeradkläder, har köpt där själv