~*~*~ Skellefteå!~*~*~
Peda: Det är en lägenhet, en fyra! Ska ringa imorgon och se om vi kan kolla på den på tisdag! Vet du hur det är med bussar ? Lång tid till Skeria?
Peda: Det är en lägenhet, en fyra! Ska ringa imorgon och se om vi kan kolla på den på tisdag! Vet du hur det är med bussar ? Lång tid till Skeria?
Jag vet inte vilken förening, det är via skärgårdens fastigheter? tror det var så dom hette? Det är nr 33, då kanske ni vet vilken förening. Vad kul att så många tycker att skelleftehamn är bra. Som vanligt så hör man ju så mkt skit som utbyssing
nix det blir inget med lägenheten i skelleftehamn, men nu har vi en ny på G som jag hoppas vi kan få titta på imorgon. Ligge r betydligt centralare om än lite men inte mky dyrare
Ska sussa nu för early åker vi lååååååångt till Ersmark och tittar först
Annamus: Anledningen att det ej blev nått var priset. Nästan 6000 kr i månaden och det blir på tok för dyrt just nu iaf
Så i januari blir vi ersmarksbor istället, jätte mysigt. Finns det några ersmarks mammor här?? Vore kul!
Ja alltså det är verkligen svårt med lägenheter, men vi valde lugnet och ekonomin
Lite drygt när det alltid är pengarna som ska styra
Men frågar igen, finns det inga ersmarksmammor här?
Annamus: Ta den som känns absolut bäst och som ni har råd med
Viktigt att det känns 100 där man bor, man spenderar ju massaor av tid i sitt hem. Speciellt då man har barn
Hally: Åhh ni har såååååååå fint! Jag /vi skule köpt det bums om det hade funkat! Men ni lär knappast få svårt att sälja
Såg du att det blev ersmark för oss?
Har plitat ner er presentation av oss på presentationstråden
Hally: Ja men det ligger ju så nära så det räknas
Vore så kul att träffa några andra mammor och pappor. Speciellt för Alva som har lite ångest över att lämna alla kompisar
I mars blir det ju ledigt en 4:a på Älvsbacka om nån är intresserad. Tror den totala hyran, med el och bilplats lanar på just under 7000 kr. Men den verkar fin. Men det var för dyrt och för sen inflyttning för oss.