Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Den bruna heldressen med stjärna på fanns i webshoppen häromdagen, såg den bara bland alla andra kläder så jag vet inte vad det fanns för storlekar kvar.

Kommer inte in på Lindex sida nu så jag kan inte kolla åt dig.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    Linndan skrev 2007-12-06 23:14:29 följande:
    kollat under alla storlekar, både pojke o flicka, hittar den inte.
    Hmm... säker på att jag såg den häromdagen där.

Men jag har varit med om det tidigare, att jag sett plagg som sen varit borta helt plötsligt.
  • miniGrynet
    Snorky skrev 2007-12-07 11:46:36 följande:
    men alltså seriöst... finns det bara tjejkläder/prylar på crazy christmas? har de haft nån dag med bara pojkkläder då eller? Jag brukar faktiskt inte bry mig... men nu var ju allt tjejigt rakt igenom!
    Nu har jag inte kollat varje dag, men det enda jag minns som varit pojkigt var väl de där t-shirtarna med monster på, som några här köpte.

Men jag tycker att det är lite underligt hela grejjen...
    Som idag, klänningen, finns inte längre i stl 86 att välja.

Häromdagen när det var fina tröjor till oss vuxna, så fanns ingen kvar av de 3 jag ville köpa. Det var på morgonen jag försökte. Har dom typ 5 ex av varje börjar jag undra...

För tillfället kollar jag inte deras kalender, ger inte mycket för den tyvärr.
    (sur o grinig jag lät idag... )
  • miniGrynet

Nu har jag beställt de där fina jeansen som var på rea för 79.50 kr, men med rabatt-koden (L47001) så skulle det bli 62.50 kr i rabatt, men sen när jag loggat in så funkade inte den koden längre, men jag fick automatiskt Femina-rabatten på 50 kr.

Så jeansen kostade nu 48.50 kr, känns ok ändå!

• miniGrynet

Jag hittar inte ens den där klänningen i annat än det där paketet för dagen, och där finns den bara i rosa...
    Vart hittar ni den bruna?

• miniGrynet
    Linndan skrev 2007-12-07 18:02:13 följande:
    pochahontas - den fina mostertröjan från meandi, hur är den i storleken?
    Deras tröjor är lite stora, tycker jag i alla fall.
    Har i både 74/80 och 86/92 till dottern, och även de i 74/80 är lite stora på henne.
    Var en del som jag blev så kär i så jag kunde inte låta bli, trots att de var slut i 74/80, så då blev det lite fina tröjor att växa i istället.

Men jag vet inte om dom finns kvar att köpa däremot.
  • miniGrynet
    ikve skrev 2007-12-07 18:04:38 följande:
    Unden Crazy Xmas erbjudanden finns den!
    Tack!
  • miniGrynet
    solida skrev 2007-12-07 18:06:10 följande:
    Vad jag förstod det som så är det L47001 som är Femina-rabatten. Att man har fått 62,50 är första gången man handlar på webshopen, då får man 10% på det man köper... Eller nåt liknande. De verkar ju ständigt ha lite olika rabatter oavsett vilken kod man trycker in.
    Men det bör ju inte vara 10%-rabatten när alla får 62.50 kr, oavsett vad man handlar för för summa...

Men rabatt är ju alltid trevligt!
  • miniGrynet
    Linndan skrev 2007-12-07 18:15:04 följande:
    tradera finns dom på
    Ja, det klart... tänkte inte på det!
  • miniGrynet
    solida skrev 2007-12-07 18:21:09 följande:
    Jag vet... det kom jag också på när jag skrev det. Men jag (och flera här i tråden) har iallafall bara fått det på första ordern. Men jag vet inte riktigt varför.
    Kanske är så... underlig rabatt är det i alla fall, men som sagt, all rabatt är välkommen!

När skulle ni resa utomlands förresten?
    För visst var det du som skulle till Fuerteventura?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2