• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Linndan

smart det här med att köpa små barnkläder till dockorna, de ska jag ha i ptanke tills när dottern blir lite större :)

(¯`°?.¸ ღ Kevin 040617 o Ella 070228 ღ ¸.?°´¯)
  • Snorky
    Line80 skrev 2007-12-19 22:15:45 följande:
    japp precis det är då jag är framme å tar det i 44 som e kvar.. blir skit bra till dock-kläder här hemma å mkt sötare och dessutom BILLIGARE än dock-kläder
    ja, dockkläder är ju sjukt dyrt annars... Reorna måste vara perfekta att fynda på! Antar att riktiga kläder är hållbarare också. Mina grabbar är inge intresserade av dockor, trots att jag försök Det är bara bilar som gäller. hihi!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • LillaÄrtan

Ser att ni funderar vilka bodysar det inte finns bild på.... På mitt Lindex så fanns djurbodyn (som jag köpt ) som är i orange o brunt. Sedan var det en ljusrosarandig med orangea kantband & en likadan i ljusblått med orangea kantband... Jättefina

-Sofie, mamma till två Underbara töser, Julie 051215 & Klara 071022-
  • aneka

ja jag är jättenyfiken, att de inte får ut bilder nån gång!

• stido

Vet att det skrivits innan i tråden (men jag är lite för trött för att orka leta ).. hur lägger man in bild i bildtråden?

• stido

Hittade det

stido skrev 2007-12-20 08:55:50 följande:
    Vet att det skrivits innan i tråden (men jag är lite för trött för att orka leta ).. hur lägger man in bild i bildtråden?
  • stido

Fast det funkar inte
    Måste man vara Plusmedlem för att kunna lägga in bilder?

stido skrev 2007-12-20 09:00:36 följande:
    Hittade det
  • stido

Åsa1982 skrev 2007-12-20 09:12:53 följande:

Ja...
    Typiskt!
    Ja ja, har en bild iaf i mitt galleri med gårdagens inköp. (Trodde inte att maken skulle gilla djurbodyn, men det gjorde han!!)
    Tänkte först köpa matchande orangea velour/plysch (vet inte riktigt vilket)-byxorna till, men när jag mätte och jämförde med de bruna ugglebyxorna så verkar ugglebyxorna vara mycket större i storlekarna . Brukar det skilja mycket i strl i olika kläder i samma affär?? (Har förstått att det skiljer mellan pojk och flick, men de som jag jämförde tillhör ju baby-strl)
  • Miniigirl

i vilka storlekar finns den fina omlottbodyn som det skrivits om så mycket?=)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2