• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Nea 85
    Cajsan skrev 2007-12-18 23:21:25 följande:
    Dottern är typ 66-67 lång, men jag kan kanske tränga in henne i bodyn ändå?
    Nej, det tror jag tyvärr inte Men du kan ju ta bort själva grenen och klippa av ärmarna lite så har du en t-shirt! HAHAHA
    Lindex borde nog ta att göra lite fler saker i detta möster så populärt som det va!
  • annlu748

Nea 85: *Hhahahaha nu framstår jag som ytlig hahaha. men jag bjuder på det ;)

"En mamma är bara en liten flicka som råkat blivit stor"
  • Cajsan

Nea 85: Ja, men så kan man ju göra! Gäller alltså bara att få tag i body först!!!

• stido

Åh den är sååå fin + att den passar bra med de orange velourbyxorna. Stod och fingrade på den bodyn igår...hade lite beslutsångest (har en svag föraning om att maken inte gillar den lika mycket som jag!! )
    Ska nog in idag å se om den finns kvar (Hoppas det, för det fanns inte många kvar!!!)

• Sassah

Har tightsen kommit i nya färger på t3b2 också, tyckte mig ana det i bildtråden. Någon som är uppdaterad?

• Selmas
    annlu748 skrev 2007-12-18 23:18:30 följande:
    Den bodyn var verkligen såååååååååååååååååååååååå söt =) då var det bara att börja göra syskon =)
    Jag ska köpa att ha som dockkläder eftersom jag är klar med 4 barn!!!
    Undrens tid är inte förbi!
  • Snorky
    Sassah skrev 2007-12-19 09:26:46 följande:
    Har tightsen kommit i nya färger på t3b2 också, tyckte mig ana det i bildtråden. Någon som är uppdaterad?
    jo, de i bildtråden var stl 86 o uppåt...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • almn

Måste säga jag med at den bodyn med elefanter apor och lejon på var sååå fin!
    MÅSTE HA!

Är det för tidigt att köpa bebis kläder nu? Bebisen kommer i maj. KAn ju inte vänta snart mer.  Speciellt inte när man får se så fina kläder!

• Fam Vollmer
    almn skrev 2007-12-19 10:40:41 följande:
    Måste säga jag med at den bodyn med elefanter apor och lejon på var sååå fin!MÅSTE HA! Är det för tidigt att köpa bebis kläder nu? Bebisen kommer i maj. KAn ju inte vänta snart mer.  Speciellt inte när man får se så fina kläder!
    När jag va i v 12 med första barnet hade jag nog allt tror jag Så nä det kan aldrig vara för tidigt. Hade tom köpt några enstaka plagg redan innan jag blev gravid innan vi ens planerade att bli gravida Men sån e jag.
    Men i vecka 12 va jag kring mellan dagarna så deet var ju rea överallt så då passade jag på såklart(det måste man ju el hur?!?!?) Sen va det den lokala barnvagnsaffären som kursade så då blev det vagn o allt annat sånt man kan behöva Alla bara skrattade. MEn det gick ju vägen.
  • Nifelheim

DEN bodyn måste jag ha.......sen att det inte är några fler bebisar på gång eller ens planerade det är ju inte viktigt. Sonens docka får väl ha den (syftar på bodyn med omlottknäppning och djur)

Du skulle bara veta vem jag egentligen är!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2