• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • LillaÄrtan

Råkade tidigare ikväll fråga om kjolarna var från Lindex i bildtråden F ö r l å t allihopa Fundersam
    Tankarna snurrade runt barnen här hemma så jag rörde till det!
    Men nu fattar jag att de är från Lindex

Var in idag o shoppade lite reakläder o stumpbyxor, inget märkvärdigt..
    Dottern på 2 år fick ett presentkort på 400:- på Lindex så det ska jag sätta sprätt på såfort kjolarna kommer in. Just nu äger hon väl mest kjolar & leggins därifrån

-Sofie, mamma till två Underbara töser, Julie 051215 & Klara 071022-
  • inka
    Mollymajs skrev 2007-12-28 21:18:42 följande:
    Har ni andra som hat tjejer i 86/122 stl sett de nya klänningarna/ tunika på ta 3 belata för 2 som är bruna med rosa knappar. Stog länge o klämde på de idag men kommer köpa den imorgon om den finns kvar. Älskar brunt o rosa
    är det en vit tröja under den också?
  • lillronya

KAnske har någon skrivit det innan, men det har kommit nya fina kläder på t3b2. Bara så ni vet.
    Djurbodysarna i rosa och lila. Nya randiga bodys....

• inka

vart va det ni hittade såna dära rabatt koder till både lindex och såg även ni hade till hm

• loveliva
    lillronya skrev 2007-12-29 08:09:50 följande:
    KAnske har någon skrivit det innan, men det har kommit nya fina kläder på t3b2. Bara så ni vet.Djurbodysarna i rosa och lila. Nya randiga bodys....
    Spännande! Men det lär väl dröja innan de kommer till vårt super sega Lindex Har du någon bild?
    32 dagar kvar!!!
  • lillronya
    loveliva skrev 2007-12-29 09:26:47 följande:
    Spännande! Men det lär väl dröja innan de kommer till vårt super sega Lindex Har du någon bild?
    Ingen bild, för jag köpte inget. Behöver handla lite till de större barnen här och de vill inte ha body.
    Det var rosa mönstrat med bruna kanter och lilamönstrat med gröna kanter. Och randiga bodys med lite bredare ränder i de där färgerna. Allt såg väldigt fräscht ut!
  • Buttelina

vad är tanken att man ska ha för byxor/leggings till den lila/petrol blå monster tröjan på mellan flick??

• TusseNusse
    Buttelina skrev 2007-12-29 09:37:47 följande:
    vad är tanken att man ska ha för byxor/leggings till den lila/petrol blå monster tröjan på mellan flick??
    Jag har enfärgade lila och limegröna plyschbyxor till både dottern och sonen!
  • snigelina
    Buttelina skrev 2007-12-29 09:37:47 följande:
    Vi har haft den till jeans och lila velourbyxor
  • maggan75
    Snorky skrev 2007-12-28 23:25:50 följande:
    tur att det bara är jag som stryker i det här huset!
    Det bruka vara jag som stryker han råkade göra det 1 gång  men jag försvarade mig med att det gick åt mycket kläder på dagis
    GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2