• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • snigelina
    Beckah82 skrev 2007-12-28 19:07:55 följande:
    Nej alltså jag har försökt skriva här inne flera gånger nu, plus lagt upp bilder en massa gånger.INGEN svarar eller ens säger hej eller kommenterar bilder eller något!Ni verkar vara en bestämd grupp här redan. Ursäkta mig som trodde det var en tråd för alla som gillar Lindex....Tack för trevligheten!
    Jag tittar på bilder och svarar när det är nåt som berör mig och dessutom är det lite låg trafik här nu under helgerna.

Men ingen tvingar dig att vara här heller.
  • Beckah82
    snigelina skrev 2007-12-28 19:19:28 följande:
    Jag tittar på bilder och svarar när det är nåt som berör mig och dessutom är det lite låg trafik här nu under helgerna.Men ingen tvingar dig att vara här heller.
    Trevligt inlägg...

Låg trafik? Konstigt att det går utmärkt att skriva svar till andra/kommentera andras bilder då jag pratar inte bara om idag. jag har försökt flera gånger.

Tvingar? Alltså...nej, men om det ska vara en klubb för inbördes beundran där nya deltagare inte är välkomna så kanske man ska skriva det istället för att skriva " För alla oss som gillar Lindex".

Jag vill också vara här, har inte påstått att jag är tvingad men man vill ju samtidigt få svar. någongång iallafall.

Senast idag blev en annan nykomling välkomnad i tråden tex....
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • solida
    Beckah82 skrev 2007-12-28 19:07:55 följande:
    Nej alltså jag har försökt skriva här inne flera gånger nu, plus lagt upp bilder en massa gånger.INGEN svarar eller ens säger hej eller kommenterar bilder eller något!Ni verkar vara en bestämd grupp här redan. Ursäkta mig som trodde det var en tråd för alla som gillar Lindex....Tack för trevligheten!
    Kommentera bilder gör jag när det är något jag känner att jag vill ha, eller som jag inte sett förut om jag tycker att det är fint. Många lägger ju upp samma plagg som andra redan har lagt upp, inget fel med det men man behöver ju inte kommentera varenda bild...

Och här inne får man svar ibland och ibland inte, vill man ha svar på nåt särskilt mycket får man helt enkelt puffa för sin fråga genom att skriva den igen när det är lite mer trafik här inne... Tycker du verkar ganska lättstött.
    Ingen av oss här inne känner varandra så det är samma som gäller för alla.
  • aneka

becka: jag brukar åxå mest sitta i de tysta så du ska nog inte ta åt dig att inte få så mycket svar, jag har åxå frågat efter saker men utan att få svar...

• Beckah82
    aneka skrev 2007-12-28 19:28:30 följande:
    becka: jag brukar åxå mest sitta i de tysta så du ska nog inte ta åt dig att inte få så mycket svar, jag har åxå frågat efter saker men utan att få svar...
    Okej ja det kanske helt enkelt bara är så i den här tråden då. Alla är så uppe i sig själva och inte ser alla andra
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • snigelina
    Beckah82 skrev 2007-12-28 19:29:34 följande:
    Okej ja det kanske helt enkelt bara är så i den här tråden då. Alla är så uppe i sig själva och inte ser alla andra
    Nej, det är inte så. Har man svar och har man tid att svara, så svarar man. Jag vet inte vad du frågat eller skrivet, men det kanske helt enkelt inte fanns någon som hade svar eller något att kommentera just då.

Sen är det lite att ge och ta, det vet du också, så är det på alla forum. Om man själv är aktiv och svarar andra så får man feedback tillbaka. Jag har inte sett dig svara särskilt mycket eller kommentera andras bilder heller?

Visste bara inte att du vara en sån dramaqueen.
  • 2007 Mamma

Oj... jag brukar vara inne här och kolla lite vad som kommit för nytt i butik som jag missat och om någon fyndat på rea! Eller om jag vill tipsa om ngt.
    Svarar på frågor som jag kan och kommenterar sällan bara för att kommentera.
    Har ingen aning om vem som är ny eller inte... och jag kan inte heller minnas att man blev "Välkomnad".... Vi är glada Lindex-fans som spenderar en massa tid & pengar just på Lindex!

Välkommen alla nya!

• solida

Jag tycker tvärtom att folk är ovanligt trevliga i den här tråden, om man jämför med resten av fl... Där kan man ju få påhopp för lite vad som helst och det kan bli riktigt tråkiga tongångar i många trådar. Men här inne är det positivt för det mesta och vi är snälla mot varandra. Det är skönt.

Man kan ju inte tvinga nån att kommentera, om alla ska kommentera alla bilder t ex så skulle ju tråden bli hur lång som helst. Man kommenterar när man känner att man vill det, eller om man har nån fråga t ex.

Sen när det kommer upp diskussioner som har varit långdragna tidigare, då brukar jag inte lägga mig i dem igen, jag förstår om ni som inte varit med innan vill diskutera t ex storleken på tjej- och killkläder, utbudet på flickavdelningen etc, men eftersom ajg redan har diskuterat det känner jag inte för att upprepa mig om jag inte har nåt nytt att komma med.

• FrogLeg

Låg trafik här på lindex tråden nu på dagarna är ju helt klart att de är det är ju MELLANDAGSREA och vi shoppingtokar hänger väl där

Nej synd att du tar de så personligt... De är ju bara ett forum, får man inte svar första gången kanske man får de nästa gång. Jag brukar inte heller få svar alla gånger.

Tyvärr har jag jag själv inte varit här så mycket sista dagarna och jag har inte läst nåt av dina tidigare inlägg, så är du ny här VÄLKOMMEN

Tycker oftast att man i den här tråden slänger ur sig vad man shoppat och hur butikerna inkl personal är + att man då och då får del av koder osv. Ibland kommer frågor om ett speciellt plagg. Annars är de väl inte så mycket frågor mest tips här.

Eller vad säger ni andra?

Beckah82 skrev 2007-12-28 19:24:54 följande:
    Trevligt inlägg...Låg trafik? Konstigt att det går utmärkt att skriva svar till andra/kommentera andras bilder då jag pratar inte bara om idag. jag har försökt flera gånger.Tvingar? Alltså...nej, men om det ska vara en klubb för inbördes beundran där nya deltagare inte är välkomna så kanske man ska skriva det istället för att skriva " För alla oss som gillar Lindex".Jag vill också vara här, har inte påstått att jag är tvingad men man vill ju samtidigt få svar. någongång iallafall.Senast idag blev en annan nykomling välkomnad i tråden tex....
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2