• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • 7småtroll

Beckah: Jag kan känna igen det men så är det inte bara här utan i alla trådar. Jag kan känna så ibland i en annan tråd där vi båda är med. Alla verkar känna alla och jag frågade en gång om alla gjorde detta men så var tydligen inte fallet...de kände väl bara varandra nästan. Detta var under en period när du tydligen inte var med i den andra tråden.

Härinne har jag bara skrivit ngn gång då och då, främst vad det gäller tvättråd idag. Glad Men jag önskar dig välkommen hit och vi syns väl i en annan tråd också!

• lewwe

Vilka fina kjolar. Åh jag längtar till mitt lindex får in lite nytt, de är nog segast i hela sverige. Jag fick lite presentkort som jag tänkte använda till lite nytt och fräscht. Rean va ju typ sämst. Någon som vet om de brukar rea mer senare i januari eller???

• Coca cola light

Hej hej

Jag var i Uppsala idag och där hade de fått in massor av nya t3b2-kläder till baby. Jag har främmande nu(vi ska precis hoppa i vår nya badbalja, så härligt) så jag kan inte lägga in några bilder nu. Kanske senare ikväll.

• Vos
    Beckah82 skrev 2007-12-28 19:29:34 följande:
    Okej ja det kanske helt enkelt bara är så i den här tråden då. Alla är så uppe i sig själva och inte ser alla andra
    Precis som i bf-juli tråden då...
    Det är alltid nån som känner sig osynlig och där har denna diskussionen varit uppe typ hundra ggr på ett år.

Jag får inte heller svar på alla mina frågor eller kommentarer på mina bilder men vem bryr sig???
    Jag har inte ork eller energi till det.

Du och jag har exakt (nästan) samma smak vad gäller kläder till våra killar och det har ju alla här i denna tråden. Vi gillar Lindex kläder

Fortsätt och skriv och visa bilder, ge inte upp tråden redan.
    Hoppas du stannar kvar.
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • philmKarin

Brukar Lindex ute i Barkarby få in nyheterna lika snabbt som vanliga butiker?

Har tappat bort min tidigare fråga men: Finns det oranga leggings också? Såg ut som att det var modellen på 86-122 med resår på vertikalen längst ned...

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • lewwe

Förresten är det någon som vet om man kan handla för presentkort i shoppen på nätet?????

• aneka

jag undrar åxå om oranga leggings. men jag fattar inte de här: Såg ut som att det var modellen på 86-122 med resår på vertikalen längst ned...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2