• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • 0Love0

Här tvättar vi i tvåfäger antingen märkt eller ljust på 40 grader

• Mollymajs

Då är vi hemkommna från Shoppingen. Hittade inget på rean eller i Fräjestaden överhuvudtaget förutom tripp trappen. Lurade sambon att vi skulle ta en snabbis förbi ett av lindexen i kalmar så kund eja köra hem så slapp han. Efter mkt om o men gick han med på det. Fanns en del fint där på rea mkt va billigare en andra Lindexet men tyvärr va det fel stl till Ella. Däremot slank de två nya KANON fina kjolarna ner. En grön med rosa mudd o vita moln på o tröjan till och så den bruna kjolen med retro blommor. Den tröjan hade ja sen innan. Köpte 92 men måste byta de imorgon då vår smalis behöver ha 86 va väldigt stort med 92. Ringde så de har lagt undan det så ja inte blir utan. Tom butiksbiträdet i kassan blev helt saligt då hon tyckte det va så fint

• snigelina
    Mollymajs skrev 2007-12-28 17:41:29 följande:
    Då är vi hemkommna från Shoppingen. Hittade inget på rean eller i Fräjestaden överhuvudtaget förutom tripp trappen. Lurade sambon att vi skulle ta en snabbis förbi ett av lindexen i kalmar så kund eja köra hem så slapp han. Efter mkt om o men gick han med på det. Fanns en del fint där på rea mkt va billigare en andra Lindexet men tyvärr va det fel stl till Ella. Däremot slank de två nya KANON fina kjolarna ner. En grön med rosa mudd o vita moln på o tröjan till och så den bruna kjolen med retro blommor. Den tröjan hade ja sen innan. Köpte 92 men måste byta de imorgon då vår smalis behöver ha 86 va väldigt stort med 92. Ringde så de har lagt undan det så ja inte blir utan. Tom butiksbiträdet i kassan blev helt saligt då hon tyckte det va så fint
    Ska nog låta bli att gå in på Lindex då, de där kjolarna låter farliga
  • miniGrynet
    Mollymajs skrev 2007-12-28 17:41:29 följande:
    Vill jättegärna se bilder!

Vad blev det för färg på TrippTrappen? *nyfiken i en strut*
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • loveliva

Ska det aldrig komma bilder på de nya bodysarna till nyfödd på hemsidan Skrikandes 

34 dagar kvar!!!
  • miniGrynet

Jag blir snart tvärilsk på detta j-a lindex-online!!!!

Nu när jag äntligen kom in på sidan och kom till varukorgen för att betala, då är stl 86 slut i den lila djurtunikan!!
    Den fanns igår, men då hängde sig sidan för mig som vanligt.
    Nu funkade det, och under den tiden har den tagit slut i stl 86.

Bojkottar snart denna affär! Vad sjutton ska jag med dessa internet-rabatter till då jag ändå aldrig kan använda dom!

Kan man ringa in en beställning eller maila in? Någon som vet?

• lilllinda

finns inte presentkorten i internetshopen längre el är de väl gömda?

• miniGrynet
    lilllinda skrev 2007-12-28 18:13:14 följande:
    Brukar ligga under dam-kategorin, längst ned i den raden.
  • maggan75
    lilllinda skrev 2007-12-28 18:13:14 följande:
    Konstigt det fanns häromdagen, under dam och övrigt men nu hittar jag inga Förvånad
    GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR
  • miniGrynet
    miniGrynet skrev 2007-12-28 18:16:58 följande:
    Brukar ligga under dam-kategorin, längst ned i den raden.
    Men nu såg jag att det inte fanns där heller... vet inte alls.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2