Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Snorky skrev 2007-12-11 15:55:02 följande:
    nu är jag tillbaka från min shopping och bilder finns i bildtråden! Skitmkt velour (baby) hade de på Marieberg/Örebro... de nya var orange, grön, cerise, mellanrosa (typ som molnoverallen), mellanblå... Sen fanns bruna, vita, rosa, mörkgrå, hallonröda, gråmelerade, mörkblå, svarta... kanske nåt mer som jag missat??
    Jisses! Hoppas det kommer fler färger till storbarn också
  • snigelina
    aneka skrev 2007-12-12 11:20:11 följande:
    KOM IGEN NU OCH HJÄLP MIG alla som saknar velourbuxorna med stjärnan i större storlekar. De är ju perfekta!! Jagv ill ha till min 2 1/2 åring åxå!Maila info@lindex.se och önska större storlekar!
    Jag tycker de som finns funkar utmärkt så mig slipper de få mail från Lite fler färger skulle ju vara kul dock, men det kommer nog
  • snigelina
    digimax skrev 2007-12-27 08:12:34 följande:
    på vårat lindex fanns mest bebis kläder på rea,jag som planerat köpa massa nytt åt stora killarnaBrukar alltid shoppa loss på massa jeans och tröjor då men det fanns knannpt inget på rea,på tjej avdelningen fanns det lite mer.sååå besviken
    Det brukar bli bättre rea i mitten/slutet av januari. Håll ut
  • snigelina
    Snorky skrev 2007-12-28 15:36:03 följande:
    Undra om jag vågar ge mig in i tvättdiskussionen igen! Folk blir bara arga o tar illa upp! Jag använder ALDRIG vittvättmedel för det sliter massor även på vit tvätt så den blir grådaskig till slut. Jag delar alltid tvätten i 4 högar. Sorterar efter ljusaste färgen så det blir en mörk 60 graders, en ljus 60-graders, en mörk 40-graders och en ljus 40-graders. Fuskar ofta o kör 30-gradersplagg i 40 om det typ inte är ylle eller nåt väldigt speciellt. Har knappt såna plagg, men det förekommer. De enda plaggen jag kör ensamma är tex om min pappa shoppat i asien etc. De litar jag inte alls på. Eller väldigt mörka jeans. Rött tvättas oftast med mörkt. Alla plagg som är 10% ljusa och 90% mörka tvättas i ljus tvätt! Jag tror det aldrig hänt att jag färgat några plagg faktiskt... inte vad jag kan minnas.
    Så gör vi också, fast vi har fem högar En med rosa/lila/rött/orange också.
  • snigelina
    Mollymajs skrev 2007-12-28 17:41:29 följande:
    Då är vi hemkommna från Shoppingen. Hittade inget på rean eller i Fräjestaden överhuvudtaget förutom tripp trappen. Lurade sambon att vi skulle ta en snabbis förbi ett av lindexen i kalmar så kund eja köra hem så slapp han. Efter mkt om o men gick han med på det. Fanns en del fint där på rea mkt va billigare en andra Lindexet men tyvärr va det fel stl till Ella. Däremot slank de två nya KANON fina kjolarna ner. En grön med rosa mudd o vita moln på o tröjan till och så den bruna kjolen med retro blommor. Den tröjan hade ja sen innan. Köpte 92 men måste byta de imorgon då vår smalis behöver ha 86 va väldigt stort med 92. Ringde så de har lagt undan det så ja inte blir utan. Tom butiksbiträdet i kassan blev helt saligt då hon tyckte det va så fint
    Ska nog låta bli att gå in på Lindex då, de där kjolarna låter farliga
  • snigelina

OJ, så fina kjolarna är, eller iaf den blommiga. Får nog gå och titta på den imorgon

• snigelina
    Beckah82 skrev 2007-12-28 19:07:55 följande:
    Nej alltså jag har försökt skriva här inne flera gånger nu, plus lagt upp bilder en massa gånger.INGEN svarar eller ens säger hej eller kommenterar bilder eller något!Ni verkar vara en bestämd grupp här redan. Ursäkta mig som trodde det var en tråd för alla som gillar Lindex....Tack för trevligheten!
    Jag tittar på bilder och svarar när det är nåt som berör mig och dessutom är det lite låg trafik här nu under helgerna.

Men ingen tvingar dig att vara här heller.
  • snigelina
    Beckah82 skrev 2007-12-28 19:29:34 följande:
    Okej ja det kanske helt enkelt bara är så i den här tråden då. Alla är så uppe i sig själva och inte ser alla andra
    Nej, det är inte så. Har man svar och har man tid att svara, så svarar man. Jag vet inte vad du frågat eller skrivet, men det kanske helt enkelt inte fanns någon som hade svar eller något att kommentera just då.

Sen är det lite att ge och ta, det vet du också, så är det på alla forum. Om man själv är aktiv och svarar andra så får man feedback tillbaka. Jag har inte sett dig svara särskilt mycket eller kommentera andras bilder heller?

Visste bara inte att du vara en sån dramaqueen.
  • snigelina
    aneka skrev 2007-12-28 20:37:10 följande:
    jag undrar åxå om oranga leggings. men jag fattar inte de här: Såg ut som att det var modellen på 86-122 med resår på vertikalen längst ned...
    Ja, på mellanflick vet jag att det finns orange leggings, de är små i strl.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2