Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Kayn skrev 2008-02-08 13:35:15 följande:
    Dom här överdragsbyxorna som nu finns i butik för 149 kr, är det sånt dom har i sitt sortiment ständigt eller det är nåt som kommer bara i vår? Funderar på att köpa till hösten oxå annars....ja menar....49 kr liksom
    De kommer nog på hösten också. Vi köpte iaf på rean för några veckor sen för 50 kr/par.
  • snigelina
    Snorky skrev 2008-02-08 16:03:55 följande:
    Nu har jag tagit mig mod och använt två kuponger vid ett köp... det gick, men kassörskan mumlade "egentligen är det en per köp" men hon tog båda ändå och drog av 100:-!
    Oj, så modig är inte jag!

Vad köpte du?
  • snigelina

Sandra G skrev 2008-02-08 18:41:20 följande:

Såg att du köpt överdragsbyxorna. Hur är det i storlek? Jag beställde 104 till min son som blir 3 i sommar. Hoppas de inte blir för stora.
    Vi tog också 104, men de är för långa. Ska köpa ett par till i 98 istället.. Hon är 94 cm lång.
  • snigelina

Sandra G skrev 2008-02-08 19:06:54 följande:

Satt de bra annars förrutom att de är för långa?
    Alltså, jag har inte ens provat dem *s* De kanske funkar, men det lär vara för mycket pös då för min smak, så vi köper de mindre också Dessa kan hon nog ha till hösten/vintern så de kommer ju till användning ändå.
  • snigelina
    Smileycat skrev 2008-02-09 03:22:21 följande:
    När jag kollar era fina fynd så ser jag ju massor som jag inte ens har sett?!?Aja, förstår om "min lilla butik här i u-väsby" inte har allt men i sollentuna så är dom ju större och inte ens där har dom ju allt fint som ni hittat.. *AVIS*Som tex de där snygga bruna huvtröjorna o munkbyxorna med vitt mönster, som är kopior av Plastisocks mönster.. *Vill ha*
    Kopior av Plastisock? Vilket mönster då? Har aldrig sett nåt Plastisock-mönster som är särskilt likt det där..
  • snigelina
    Mstery skrev 2008-02-09 10:18:15 följande:
    ja dom kan ju inte kopiera rakt av men det fattar du väll själv
    Alltså, nej, jag tycker inte det är likt och det handlar inte om att de inte kan kopiera rakt av. Det är helt olika, till skillnad mot när de kopierade ESLs luftballonger tex.
  • snigelina
    Snorky skrev 2008-02-09 11:16:56 följande:
    har ni sett hm´s pyjamasar med fotoprint med lamm på??? En klockren kopia på molo, dock var hm´s helt gräsligt ful... men ändå!!
    Oj, nej, den har jag missat. Finns bara i butik va?
  • snigelina

Var inne en sväng idag och köpte den ena hjärttunikan, det var bara den lila som fanns och i bara tre storlekar! Hmm.. hoppas de helt enkelt inte hängt ut de andra än, för det var ju inte längesen jag var där och då fanns inga alls.

• snigelina
    daphniamagna skrev 2008-02-09 22:07:55 följande:
    Ni som kan lite.. Vilka storlekar fanns dom bruna plyschhängselbyxorna i? Någon som sett ett par på tradera eller så?
    86-116
  • snigelina
    Lissen skrev 2008-02-11 21:03:42 följande:
    Vågade bara använda 1 kupong idag. Har använt 5 tidigare totalt. Helt plötsligt pep det till och då tittade hon på skärmen och frågade efter mitt postnummer; jag såg helt oförstående ut och då sa hon att det är en kampanj de håller på med...hmm.På ett annat Lindex häromdagen sa det att det är ju självklart man bara kan använda kupongen en gång eftersom det står ett köptillfälle, och att detta skulle man kunna förstå själv. Hon varnade mig och sa att "tänk om företaget kommer på detta missbruk".Problemet är ju som några redan varit inne på är ju att "ett köptillfälle" verkligen kan tolkas på 2 olika sätt. De borde vara lite klarare i sin text tycker man.
    Fast om de var begränsade till en gång så borde det vara samma i webshopen, där har ju andra koder varit begränsade till en användning tidigare.
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-02-12 19:49:11 följande:
    hur mycket kostade den fiiina pyjamasen??
    Visst är den lite molo-ig?
  • snigelina
    dalkulla85 skrev 2008-02-12 19:58:04 följande:
    Frågar igen, när man använder sig av kreditkortet, endast för att kunna utnyttja rabatten (betalar alltså inte med det), måste visa legitimation då?
    Nej, det är bara när du betalar med det som du måste ha leg.
  • snigelina
    Pochahontas skrev 2008-02-13 19:10:07 följande:
    Skit också! Jag får inte heller rabatten att fungera fler gånger. Så fort jag loggar in så funkar den inte...Upprepar Känslans fråga: Finns det fler rabattkoder än E02001 och E03001?
    B01001
  • snigelina

Man är ju knäpp! Gick runt LÄNGE i butiken idag och sörjde över att de varken fått in de blommiga (?) kjolarna eller djur-t-shirtarna Men så blev det fyra par fingervantar för en tia, för de försvinner i rask takt i vår familj..

• snigelina
    Tildamamman skrev 2008-02-20 00:14:36 följande:
    Har ni sett att de sänkt överdragsbyxan från 199:- till 149:- nu?? Detta om något visar väl att de har marginaler och inte bryr sig ett svatt om vi använder kupongerna en eller tio ggr .
    De har olika modeller, den ena har alltid kostat 149.
  • snigelina

Började dagen med att beställa en kjol och två par överdragsbyxor. Gillar rabattkoder 233:50. Ordinaripris 377:50.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2