Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Var och hämtade ut tre beställningar idag och köpte den fina Fix-jeanskjolen

• snigelina
    Lokatt skrev 2008-02-05 22:58:04 följande:
    Haha, oj!! Vilken lyx! Här har vi en.. med en kassa och samma "tanter" jämmt. Blir en tur till grann staden innan bebisen tittar ut har jag bestämmt iaf!
    Vi har visserligen två butiker, en i centrum och en i köpcentrat utanför stan. Det tar mig 1,5 timme tur och retur att ta bussen till den sistnämnda butiken så ALDRIG att jag skulle åka dit bara för att utnyttja en kupong.

Nä, jag anser att tid är också pengar, så jag använder kupongerna i webbutiken istället.
  • snigelina

Idag var jag på Lindex och hämtade ännu ett paket - bruna skalbyxor blev det denna gången Köpte även linne+trosor med safaridjuren till 5,5-åringen. Linnet ska hon ha i sommar!

• snigelina
    philmKarin skrev 2008-02-07 10:21:35 följande:
    Ja alla nyföddsgrejer just nu är ju så att man smäller av - JAG VILL HA EN BEBIS!Absoluta favoriten är ju pyjamasen med djungeldjur Själv var jag lite trött på ugglorna *viskar*Men hur är det med de här fina linnena med trosor i bildtråden... när börjar man med trosor liksom? I samband med potträningen kanske?
    Våra barn har haft trosor över blöjan när de haft kjol/klänning (ja på sommaren då) från början. Ja, även utan blöja när vi varit hemma.
  • snigelina

Oh no. Hittade två måsten till på Lindex. Mockasiner med nyckelpigor (vilken tur att dotterns mockasiner på dagis är för små!) och mössan med djungeldjur

• snigelina
    philmKarin skrev 2008-02-07 10:25:01 följande:
    Ja Tyra har ju haft såna där stora urgulliga trosor under klänningen men dom här trosorna kan man ju inte ha blöja under eller?
    Jodå, det funkar allt..
  • snigelina
    philmKarin skrev 2008-02-07 10:25:01 följande:
    Ja Tyra har ju haft såna där stora urgulliga trosor under klänningen men dom här trosorna kan man ju inte ha blöja under eller?
    Ser att din dotter nästan är två till sommaren, då kan det ju ändå vara dags att använda bara trosor ibland
  • snigelina
    zasata skrev 2008-02-07 13:03:40 följande:
    vilka e det?
    åå kag vill också handla överdragsbyxor.. men min tjej på 8a månder behöver ju inte det fören efter sommaren.. och finns inget kul kvar i stl 80 nu.. jag har köpt ALLT! idag blev det 3par strumpor. lite stora.. men... vill ju handla mer.. funderar på att börja köpa 86... ,men hon har precis börjat ha 80.. 74 sitter bra nu... hum.. vad gör jag då?
    Har du sett de fina orange och blå t-shirtarna på flick från 86? Hon kanske kan ha sån till sommaren?

Mössan och mockasinerna finns i webshopen.
  • snigelina

Strumpbyxor med moln till bebisar.. fint

• snigelina
    Pochahontas skrev 2008-02-08 11:40:29 följande:
    Men på internet kan man väl bara använda en kupong åt gången, va? Även om det är olika nummer, menar jag...
    DU får väl göra en hel hög beställningar och sen åka och hämta allt på en gång
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2