Inlägg från: Mollymajs |Visa alla inlägg
  • Mollymajs

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

• Mollymajs

Idag va ja på Lindex o skulle hämta den fina rosa klänningen för 49 som ja beställt från nätet. Kollade som tur va direkt i påsen i butiken för att se om det verkligen bva den rosa men ICKE fick även ja den oranga. Tycker den är fin med men vi har den redan. Ringde kundtjänst o ja va inte den första som ringt de va rätt sura på lagret som packat så många fel. Efter mkt om o men fick ja tag på en i sundsvall?? Ja bor i kalmar. Så den ska skickas till butiken i klamar.

Fast tanten ja pratade med i sundsvall va inte precis trevlig. först undrade hon varför ja ville ha klänningen?? ja det kan man ju undra. Sen förklarade ja va som hänt o då har hon mage o säga tt du vet väl att du nu kommer o få ge 129 för den. Inte för att hon överhuvudtaget har med det o göra va ja ska ha den till och ja tänker bara ge 49 för fdet har kuntjänst lovat men hon sa ännu en gång att ja minsann ska betala fullpris. Men det vet ja att ja inte kommer o behöva göra då ja redan pratat med mitt lindex. det är ju inte ja som gjort fel utan de.

• Mollymajs

handlade förvrigt lite kläder till Ella. Hon fick en söt vit tröja med lila kantband och ufon på och dessa jenas www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=928594&parentid=0&color=457090&NewView=true

Testade o lämna fram 25 % rabatten trots att ja handlat på nätet innan och det gick bra

• Mollymajs

Vad skrev du för att få 100 kr i presentkort. Ja fick ju bara till svart att ja skulle ringa runt olika butiker för att få den skickad till min butik i rätt färg. mailade du eller ringde du? ja har ju visserligen fått tag i rätt klänning nu o slipper avgiften för att den ska skickas till min butik men har ju ringt en massa o ödslat tid på deras slarv. Ska oxå ha 100 kr tycker ja

ikve skrev 2007-12-14 10:52:32 följande:
    Nu har jag fått svar från Lindex kundtjänst ang att jag fick fel färg på min tröja. Får ett 100kr presentkort hemskickat till mig Så, stå på er ni som fått fel färg!
  • Mollymajs

Ja hon jobbar ju ändå i butik o då borde man ju va serviceinriktad. Ska ja börja frågasätta mina pensionärer (jobbar i hemtjänst) om varför de vill ha hjälp med påklädning eller dyligt. Hmmmmmm...

lilllinda skrev 2007-12-14 09:24:22 följande:
    Vilken otrevlig människa du råkade ut för!!
  • Mollymajs

Vi har oxå de erjudandet köp för 300 o få 100 kr rabatt. Det stog inget på Lindex om det men i lokaltidningen idag..

• Mollymajs

Då ska jag oxå maila o se till o få 100 kr
    mollan nu skrev 2007-12-14 15:13:42 följande:

Nu har jag oxå fått svar ang klänningen och jag fick en internetkod på 100:- att handla för på nätet
  • Mollymajs

Nu har ja med mailat. skrev faktiskt att ja ville ha nån sorts kompensation. Får se va de säger.

• Mollymajs

Är de 100 kr tidsbegränsade eller får du använda de när du vill?

miniGrynet skrev 2007-12-14 15:54:32 följande:
    Nu när jag kollade mailen hade jag fått, också på 100 kr i nätshoppen! Leverantören hade felmärkt klänningarna sa detta mail (min tanke är, kollar man inte färgen då, det är ju rätt uppenbart?!), och att dom nu inte fanns kvar vare sig i nätshoppen eller i butikerna, därav kompensationen. Jag klagar inte! Ska nog nyttjas idag då det dessutom är 25%! Måste väl gälla fram till midnatt, eller hur?
  • Mollymajs

Jag fick ungefär samma svar. fick först 2 malmönr som skulle ha klänningen kvar men ingen av de hade några eller hade haft på ett tag. Ringde kuntjänst igen och fick 6 nya nr och tur hade ja då de i 1:a butiken hade de den. tror det va i sundsvall.

charmmiss skrev 2007-12-14 15:50:47 följande:
    mollan nu skrev 2007-12-14 15:13:42 följande:
    Jag ringde till kundtjänst tidigare idag, och hon nämnde några butiker som skulle ha den, bl.a "min" butik som skulle ha 3 st i rätt färg och storlek.Jag sa att jag varit där och frågat och då var den slut, då tycke hon att jag skulle ringa runt och fråga efter den i olika butiker och låta dem skicka den till min butik. Jag frågade snällt om inte hon kunde kolla upp det och låta dem skicka den, så kunde jag bara gå och byta, (det var ju rots allt de som skicka fel) då svarade hon, nej det kan jag inte förstår du väl, för då måste ju jag betala för den.Va????, jag förstod ingenting.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2