Inlägg från: Mollymajs |Visa alla inlägg
  • Mollymajs

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Blev en vit ja ville ju antingen vit eller natur o sambon ville bara vit så ja lät han bestämma Sen är ju vit lättare o passa till allt. Ska bygga ihop den imorgon. För övrigt sa hon i butiken att ja skulle spara kvittot då det bara är o reklamera om den "flagnar" för mkt. va tydligen aldrig problem att reklamera de stolarna.

miniGrynet skrev 2007-12-28 18:07:40 följande:
    Vill jättegärna se bilder! Vad blev det för färg på TrippTrappen? *nyfiken i en strut*
  • Mollymajs

Tack

Line80 skrev 2007-12-28 18:40:53 följande:
    done
  • Mollymajs

Tack till dig med

miniGrynet skrev 2007-12-28 18:42:28 följande:
    Råkade öppna bild-tråden en stund innan, så jag hann också lägga ut en bild på kjolarna.
  • Mollymajs

Verkar va så att när ja tog bort bilden ur mitt galleri så försvann den även här. men någon kan väl lägga in den igen så låter ja den va kvar i galleriet så den inte försvinner igen

Line80 skrev 2007-12-28 18:45:29 följande:
    fast om du tar bort bilden från ditt galleri så syns den inte i bildtråden
  • Mollymajs

Har ni andra som hat tjejer i 86/122 stl sett de nya klänningarna/ tunika på ta 3 belata för 2 som är bruna med rosa knappar. Stog länge o klämde på de idag men kommer köpa den imorgon om den finns kvar. Älskar brunt o rosa

• Mollymajs

när inte på Nätet va ja sett. Bara i en av butikerna ja vart i. de hängde på flick 86 o uppåt så ja antar att de finns i stl 86 till 122. tror de kostade 99 eller ta tre för 2.

aneka skrev 2007-12-28 21:30:52 följande:
    molly: finns de på nätet? eller i storlek 98/104? nu blir jag nyfiken
  • Mollymajs

Hos oss får man blanda. köpte senast förra veckan en body på baby o sen annat på flick i t2b3. Har även blandat innan o frågat o det ska gälla allt i samma kategori. Alltså kläder o inte underkläder.

• Mollymajs

Har även köpt på webben o blandat men avdraget kommer inte förresn man är vid kassan.

• Mollymajs

Jag köpte en förra året på H&M men vet inte om de har det iår med.

xenaa skrev 2008-01-05 20:04:16 följande:
    flickor lite hjälp!var hitta rånaluva till barn?Nej jag ska inte råna banken med sonen hahaMen ni fattar vad jag emnar.vill ha en men inte llt för dyr.
  • Mollymajs

Är det bara ja som inte kommer in på lindex.se. ALLTID ska nåt strula. Hade tid för en kväll vid datan igår o då la FL av o nu Lindex

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2