För alla oss som gillar Lindex. Del 2
då fick jag oxå rabatten 100 kr i nätbutiken för felet
då fick jag oxå rabatten 100 kr i nätbutiken för felet
vart har du fått den rabatten ifrån? vill oxå ha finns det nån kod eller?
Jag betalar alltid direkt via intenätbanken.. Kommer alltid upp et tval om hur man vill betala.
Den rabatten som gällde idag i butik köp för 300 o få 100 kr i rabatt stog inget om att man ska va klubmedlem på vet inte om samma gäller i webb shoppen.
I webben har det inte kommit en att man kan handla 300 o få 100 i rabatt men någon skrev tidigare idag att det skulle börja gälla där imorgon. Borde ju inte behövas kod där när det inte behövs i butik.
Jag tror priset på summan efter rabatten tag tre gör två är dragen måste bli över 300 för att få rabatten. Alltså om priset blir ex 400-99 sluter det ju på 301 och då ska rabatten gå in.
jag har köpt de lackskorna fast tjejmodellen till ella. Så söta fast ja betalade 149 fullpris men tyckte inte det va så dyrt ändå.
Vi bor i kalmar och vi hade faktiskt ingen tjock overall på tjejen förra vintern alls. utan bara flece och åkpåse. köpte visserligen en tjock i stl 74 som vi hade i januari när vi va i fjällen i. vår tjej är född juli.
Maria Seg skrev 2007-12-15 15:05:09 följande:
Men stl messigt skulle ja nog köpa 68 då räcker den hela vinter. gör ju inget om den är stor då de ju inte är så rörliga vid den åldern. Kanske klarar den tom 62 om han/ hon inte är så stor.
Maria Seg skrev 2007-12-15 15:05:09 följande: