Inlägg från: Mollymajs |Visa alla inlägg
  • Mollymajs

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Ang att rean ska va över så är det inte över här. Har ju vart igång bara en vecka och de kör nog ett tag till.

Ang de vindbyxorna de pratar om som inte är på rea så är det väl årets nya vår vindbyxor. De kostar ju givetvis fullpris. det är ju förra vårens och höstens kläder som reas ut.

Eller har ja fel?

• Mollymajs

Tack ska kolla där.

Snorky skrev 2008-01-28 18:39:31 följande:
    kolla på kurvorna på barntotal.se. Då får du en uppfattning på hur lång hon förväntas bli och sen utifrån det kanske det är lättare att välja storlek. Så gör alltid jag.
  • Mollymajs

Ni som gillar shopping. Det är halva repriset på H&M shopen. nu och i 3 dagar. Koden är 8002

Jag hade tur då ja beställde varor igår kväll men kunde kompletera nu idag. Köpte sett vinter sett för 120 kr ca. Skidjacka och byxa

• Mollymajs

jag har köpt 98 till min tjje som är 1½ nu. hon är 84 lång o väger 11 kg.

Kan tänka mig att din tjej kanska kan ha 92 då eftersom hon är lite kortare. Men det ät svårt.

BlygTjej skrev 2008-01-29 10:11:19 följande:
    Vilken storlek på ytterkläder till min tös nästa vinter? Fyller 1 år imorgon, 11 kg och 76 cm.
  • Mollymajs

Vi har ni iår ett sett av varje. En overall och en jacka med byxa. Har köpt skidjacka och skidbyxa till nästa år. Fick tag på den sista jackan de hade V har köpt byxor med hängslen som går upp lite i ryggen.

• Mollymajs

jag pratade med kundtjänst igår ang en sak o passade på o fråga om rean och de sa at de flesta butiker plockade bort den nu efter helgen som va. men att det kommer o reas ut lite till sen efter sportloven o så på vissa lindex. De vinterkläder de inte sålt slut på innan.

• Mollymajs

tycker oxå det är konstigt. men tack vare det fyndare ja massor av bra sommarkläder till Ella på rean nu. det de inte blev av med i höstas. Då va de ju redan nedsatta amssor och så va det ju 50% på det så ja fick både kjolar o capribyxor o linen för 10-15 kr st. Så ja vart glad men håller fullt med att det är konstigt. Likaså va de rer o inte rer. Köpte en grön, rosa o vit täckjacka (den finns i bildtråden som nån anna lagt ut) för 99 kr i en butik. Det fanns flera st. ringde sen runt för att försöka få tag på större till nästa år men de som hade den kvar reade inte ut den. Skumt.

Snorky skrev 2008-01-30 12:27:18 följande:
    ja, jag kan ärligt inte förstå hur Lindex tänker riktigt. Rear man inte saker för att bli av med de? De har halva reapriset en vecka o sen tar de bort det!!! Varför inte fortsätta så de blir av med allt. Med tanke på deras priser så kan det inte vara värt att lagerhålla reavaror!! Men det är mkt man inte förstår.
  • Mollymajs

Måste höra om det är någon som köpt eller sett dessa i butik. Tycker de ser fina o sköna ut. mjukis jeans. men ibland ljuger ju en bild. Tycker de skulle va sköna o ha under overall/ täckbyxan nu. www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=1265012&parentid=0&color=457090&NewView=true

• Mollymajs

Är de fina? Jo mjukisbyxor hade ja förstått att det va. Ser fina ut på bild men allt är ju inte fint i verkligheten.

Smultronbullen skrev 2008-01-31 10:30:27 följande:
    Mollymajs, jag har sett dem, och de är mjuka inte alls som vanliga jeans. Tvätt 40 grader...
  • Mollymajs

Jag mailade häromveckan o fråga varför ja aldrig fick sms "kuponger" och andra kuponger då jag trots allt är en ganska flitig Lindex kund... De svarade då att ja fåt de "ordinarie" kupongerna vilket ja INTE fått men att de ska dokumentera att ja vill ha även SMS vilket tydligen va väldigt ovanligt tt man fick. Har inte fått nåt sen ja klaga så det återstår o se.......... Har förövrigt kvar 100 kr rabatten ja fick för fel 49 kr klänning men är putt på att den rabatten inte ¨går o använda med annan rabatt då den ju ska va " personlig okompenserande" Nån som fått igen den med annan rabatt??

leson76 skrev 2008-02-01 23:56:59 följande:
    Jag får bara via mail....aldrig hemskickat.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2