Inlägg från: Mollymajs |Visa alla inlägg
  • Mollymajs

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Jag fick en kupong men det va kasnke 3 veckor sen.

Idag köpte ja en brun tröja med en rosa o orange blomma på till fisan så fin.

Sen fick hon ett par till hängseljenas de med utställda ben då det varit favvo byxorna så vi passade på o ta ett par i 92. Och en randig tröja brun, rosa o orange. Detta va från webben som vi hämtade.

Fick för övrigt ÄNTLIGEN min rosa 49 kr klänning som blivit skickad till min butik. Det mystiska va att den va skickad men de visste inte alls va de skulle göra med den så de blev glada när det dök upp en ägare till den

• Mollymajs

Exit har det. Fick hem nya för inte så länge sen i kalmar. Annars är det pippilotta som gäller. Vet att coop haft ett tag men vet inte om de har kvar.
    Fam Vollmer skrev 2007-12-22 19:49:23 följande:

Flyttar fram min fråga. Någon som vet var man ska leta el det en sån sak som kanske säljer slut fort. Har på tradera sett både med ugglor o stjärnor som e jättefina.
  • Mollymajs

jag har lämnat tillbaka reavaror ja ångratt mig samma bytesrätt som vanliha varor på Lindex. har även reklamerat trasiga varor utan problem.

almn skrev 2007-12-27 12:55:08 följande:
    Hur är det nu med reavaror.. Får man byta eller reklamera!? Köpte ett par byxor igår, dem görna i bildtråden. Sonen har haft dem på sig i ca 2 timmar och nu när vi ska byta blöja o ta av byxorna så åker knappen av. En sån tryck-knapp som inte går att sätta tillbaka.Kan man gå tillbaka till butiken med byxorna och få nya(eller ny kanpp??) trots att det är rea-vara?
  • Mollymajs

idag ska vi till Köpstan o se deras rea utbud. Egentligen är det köpstop för länge sen men kan hävda att Ella behöver lite mer dagiskläder då hon ska börja den 17:e

Men en tripptrapp stol ska vi fynda ny för 995

• Mollymajs

På leksaksmagasinet på Ölandsköpstad i Färjestaden.

Preciosa skrev 2007-12-28 11:18:35 följande:
    vart hittar ni en så billig tripptrappstol?
  • Mollymajs

Va bra Vi ska ha antingen en i natur eller en vit. Med bågen till kostar den 1395 och det är ju stor skuillnad mot många andra butiker där den kostar 1695. Tänk va mkt kläder man kan få för mellanskillnaden

miniGrynet skrev 2007-12-28 12:19:28 följande:
    Det är bra, vi köpte vår på Babyland för det priset också förut, kanon! Vi är supernöjda med stolen!! Har en vit.
  • Mollymajs

Vi ville egentligen ha just Witewash men de är påväg att utgå ur sortimentet. Vi hoppas på att i framntiden få syskon o då vill vi ha likadana stolar och det kan ju va svårt o få tag på¨en witewash då.
    Maj bebis 07 skrev 2007-12-28 12:26:18 följande:

Köpte min tripptrapp till fullpris Men fick pengarna i doppresent så det gjorde ju inte så mycket . Ville bara säga att när vi köpte vår "white wash" så sa butiken att de haft mycket problem med de färgade stolarna (vi ville egentligen ha en helvit). Att de inte tål lika mycket som de andra. Men då fick man såklart reklamera om det var så. Därför tog vi en annan! Men fråga om det, de kanske har blivit bättre nu!
  • Mollymajs

Får ja fråga vad selen kostade. Vi behöver nog en sån oxå då fisan är en klätter unge.

miniGrynet skrev 2007-12-28 12:25:18 följande:
    Ja, vi hade en kupong då så om man handlade över 1000 kr (stolen kostade nog 1049 kr tror jag), så fick man rabatt på det som man handlade utöver det. Köpte bågen där, sen beställde jag en sele på 1klass.se, den behövde vi för dottern reste sig i stolen hela tiden.
  • Mollymajs

Då är vi hemkommna från Shoppingen. Hittade inget på rean eller i Fräjestaden överhuvudtaget förutom tripp trappen. Lurade sambon att vi skulle ta en snabbis förbi ett av lindexen i kalmar så kund eja köra hem så slapp han. Efter mkt om o men gick han med på det. Fanns en del fint där på rea mkt va billigare en andra Lindexet men tyvärr va det fel stl till Ella. Däremot slank de två nya KANON fina kjolarna ner. En grön med rosa mudd o vita moln på o tröjan till och så den bruna kjolen med retro blommor. Den tröjan hade ja sen innan. Köpte 92 men måste byta de imorgon då vår smalis behöver ha 86 va väldigt stort med 92. Ringde så de har lagt undan det så ja inte blir utan. Tom butiksbiträdet i kassan blev helt saligt då hon tyckte det va så fint

• Mollymajs

har en bild på kjolarna i mitt galleri som någon med plus gärna kan lägga ut i bildtråden så får alla nyfikna se

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2