• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Vos
    syrra skrev 2007-12-06 15:26:07 följande:
    Jag har inte kredit på mitt klubbkort men jag fick rabatt när jag gick med.Fick min kupong igår
    Låter bra, jag vill inte ha kredit.
    Börjar man köpa så är det så lätt att fortsätta och så kommer det surt efteråt
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Nelly05

fick tag på kundtjänst som snorkigt sa att man måste dra kortet ofta för att få rabattcheckar (har handlat 7ggr minst sedan oktober)och man måste göra det ett år tillbaka i tiden??? låter skumt..måste man vara medlem ett år och dra innan checkarna börjar komma? otrevlig mska dessutom

• Maj bebis 07

Nelly05
    Nä det stämmer ju inte, jag fick mina första rabattkuponger ganska direkt efter jag skaffat mitt clubkort. Tråkigt med såna människor!!

• Maj bebis 07

Ni som har tjejer i stl 86 och uppåt... kika in på nyinkommet på hemsidan, jättefina tunikor! En prickig modell i två olika färger och en enfärgad (svart och grå).

• Snorky
    jummie skrev 2007-12-06 13:41:16 följande:
    Fast vad är skillanden eg? Om ni köper ett presentkort eller en vara? Ni får väl samma rabatt oavsett?
    ja, det får man ju med den där 50-rabatten. Men om det funkar att köpa presentkort med tex 25%-koden sen så kan man ju köpa ett presentkort för 500:- och få rabatt på det. Sen kan du ju använda presentkortet i butiken senare när du får andra kuponger... då blir det dubbel rabatt! Så det beror på hur man ser på saken. O hur sniken man är! O om man har pengar att lägga ut på presentkort!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Maj bebis 07 skrev 2007-12-06 15:37:20 följande:
    Nelly05Nä det stämmer ju inte, jag fick mina första rabattkuponger ganska direkt efter jag skaffat mitt clubkort. Tråkigt med såna människor!!
    näe... de började komma direkt för mig. Jag gick dock med för typ 2 år sen, kanske var annorlunda då
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Cissela

Alexa: Jo de har jag sett för nästa två veckor sedan på Väla (utanför Hbg). Jättefina!

• softsofie

så där ja nu har jag hämtat mitt paket från lindex.
    min mössa
    15 kr´s t-shirtarna
    och den mönstrade "koftan" från flick baby avdelningen
    köpte även ett par "monster"sockor som matchar med t-shitarna
    ååå jag är så nöjd.
    kikade runt i affären och hittade tok mycket men ska dit på lördag utan barn och shoppa loss.

var in en sväng på kappahl hittar aldrig nått där men nu köpte jag en 2 delad pjyamas och ett par "ugg" skor eller vad vad nu heter.så söta

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2