• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • snigelina
    Snorky skrev 2007-12-07 11:46:36 följande:
    men alltså seriöst... finns det bara tjejkläder/prylar på crazy christmas? har de haft nån dag med bara pojkkläder då eller? Jag brukar faktiskt inte bry mig... men nu var ju allt tjejigt rakt igenom!
    Den dagen monstertröjorna var så var det enbart pojkkläder.. Detta är första gången med tjejkläder.
  • miniGrynet
    Snorky skrev 2007-12-07 11:46:36 följande:
    men alltså seriöst... finns det bara tjejkläder/prylar på crazy christmas? har de haft nån dag med bara pojkkläder då eller? Jag brukar faktiskt inte bry mig... men nu var ju allt tjejigt rakt igenom!
    Nu har jag inte kollat varje dag, men det enda jag minns som varit pojkigt var väl de där t-shirtarna med monster på, som några här köpte.

Men jag tycker att det är lite underligt hela grejjen...
    Som idag, klänningen, finns inte längre i stl 86 att välja.

Häromdagen när det var fina tröjor till oss vuxna, så fanns ingen kvar av de 3 jag ville köpa. Det var på morgonen jag försökte. Har dom typ 5 ex av varje börjar jag undra...

För tillfället kollar jag inte deras kalender, ger inte mycket för den tyvärr.
    (sur o grinig jag lät idag... )
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • mollan nu
    Paulai skrev 2007-12-07 10:38:23 följande:
    mollan nu: Hur kunde det bli 19 kr?
    49:50 minus rabatten på 50:- plus frakten 19:- = 19:-
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • memlis

Så där ja! Då har jag beställt från nätet för första gången hos Lindex Hade lite beslutsångest över vart jag skulle hämta paketet men jag latade mig och såg till så det kommer till vår ICA-butik

Mamma till prinsessan Ebba född 070226
  • Snorky
    snigelina skrev 2007-12-07 11:47:30 följande:
    Den dagen monstertröjorna var så var det enbart pojkkläder.. Detta är första gången med tjejkläder.
    okej, men dåså... de har jag missat helt Men var väl tur att det var så!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    memlis skrev 2007-12-07 12:06:11 följande:
    Så där ja! Då har jag beställt från nätet för första gången hos Lindex Hade lite beslutsångest över vart jag skulle hämta paketet men jag latade mig och såg till så det kommer till vår ICA-butik
    okej... men det kostar extra va?
  • Snorky
    miniGrynet skrev 2007-12-07 11:50:12 följande:
    Nu har jag inte kollat varje dag, men det enda jag minns som varit pojkigt var väl de där t-shirtarna med monster på, som några här köpte.Men jag tycker att det är lite underligt hela grejjen...Som idag, klänningen, finns inte längre i stl 86 att välja. Häromdagen när det var fina tröjor till oss vuxna, så fanns ingen kvar av de 3 jag ville köpa. Det var på morgonen jag försökte. Har dom typ 5 ex av varje börjar jag undra... För tillfället kollar jag inte deras kalender, ger inte mycket för den tyvärr. (sur o grinig jag lät idag... )
    jo, men det är det som är så dåligt med webshoppen att de har dåligt med storlekar. Antingen har de få varor eller så är det jättemånga som shoppar på weben! Fast jag tvivlar på det senare alternativet. Nu sist jag var in på hemsidan så kom det upp en ruta om en undersökning så då var jag med i den och spydde galla över allt jag tyckte var dåligt med webshoppen!
  • memlis
    Snorky skrev 2007-12-07 12:13:51 följande:
    okej... men det kostar extra va?
    ja, det kostade 40:- att få det till butiken. Men konstaterade ganska så snabbt att 40:- är ju parkeringspengarna om jag ska hämta det på stan
    Mamma till prinsessan Ebba född 070226
  • Snorky
    memlis skrev 2007-12-07 12:16:09 följande:
    ja, det kostade 40:- att få det till butiken. Men konstaterade ganska så snabbt att 40:- är ju parkeringspengarna om jag ska hämta det på stan
    ja, därför åker jag oftast buss ist, för en 10:a... (eller tar en långpromend om det är okej väder... just nu bara regnar det ju jämt ) Fast oftast kanske man uträttar andra ärenden på stan när man hämtar paketet Men självklart gör man som man vill... håller med om att det är snordyrt att parkera, dessutom jobbigt att passa tider.
  • ikve

Tack för alla tips!
    Nu har jag beställt den blommiga klänningen i färgen dark coffe med 50kr rabatten, så det blev 19kr. Bra köp

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2