• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • stido

Jag vet visserligen inte hur länge rabattkoden gäller...men tänkte att presentkortet gäller en längre period och att jag vet att jag har lättare att shoppa IRL

jummie skrev 2007-12-06 13:41:16 följande:
    Fast vad är skillanden eg? Om ni köper ett presentkort eller en vara? Ni får väl samma rabatt oavsett?
  • miniGrynet
    jummie skrev 2007-12-06 13:41:16 följande:
    Fast vad är skillanden eg? Om ni köper ett presentkort eller en vara? Ni får väl samma rabatt oavsett?
    Fast man brukar inte tillåtas att handla presentkort med rabatt.
    Precis som på tex H&M då man inte får dra bonus-kortet när man köper presentkort, för då kan du ju sätta det i system och köpa presentkort och få bonus, sen handla kläder för presentkortet och även då få bonus.

Nu har ju inte Lindex något sådant system, så det är ju inte riktigt samma sak.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • tejp
    solida skrev 2007-12-06 13:15:48 följande:
    Nej det är L47001, det var nån rabatt från en tidning. Ger (gav?) 50 kr rabatt på det man köper i webshopen. En dag i förra veckan hade de en massa problem med sin webshop, och det var den dagen jag beställde ett presentkort. Vet inte om man egentligen får använda rabatten till det, men jag provade och det funkade. Kanske fortfarande funkar, det vet jag inte. men fick presentkortet idag iallafall.
    fick du hämta ut presentkortet i butiken? Sa dom inget där?
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • stido

Provade en sak nu (bara för att kolla) när jag valde ett 200-kronors presentkort, så fick jag en automatisk registrering av en 50:- värdecheck från Femina. Fler som får det??

• solida
    tejp skrev 2007-12-06 13:43:54 följande:
    fick du hämta ut presentkortet i butiken? Sa dom inget där?
    Nej, det ligger i ett paket från webshopen, det står inte utanpå vad det är i. Så de vet ju varken pris eller vara...
    Jag fick tre olika paket idag, jag köpte med den där koden tre gånger samma dag.
    Det är jättefina saker!
  • jummie
    miniGrynet skrev 2007-12-06 13:43:40 följande:
    Fast man brukar inte tillåtas att handla presentkort med rabatt. Precis som på tex H&M då man inte får dra bonus-kortet när man köper presentkort, för då kan du ju sätta det i system och köpa presentkort och få bonus, sen handla kläder för presentkortet och även då få bonus.Nu har ju inte Lindex något sådant system, så det är ju inte riktigt samma sak.
    Nä men saken blir ju densamma..Om jag ist köper en tröja för 100 kr o använder rabattkoden så blir ju samma summa som för ett presentkort på 100 kr. Som jag sedan anväder för att köpa samma tröja typ..Så det blir ju ingen förtjänst att handla presentkort kontra de plagg man ämnar använda presentkortet på.
  • mollan nu
    stido skrev 2007-12-06 13:45:06 följande:
    Provade en sak nu (bara för att kolla) när jag valde ett 200-kronors presentkort, så fick jag en automatisk registrering av en 50:- värdecheck från Femina. Fler som får det??
    japp
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • jummie
    stido skrev 2007-12-06 13:43:23 följande:
    Jag vet visserligen inte hur länge rabattkoden gäller...men tänkte att presentkortet gäller en längre period och att jag vet att jag har lättare att shoppa IRL
    DET däremot kan jag förstå!
  • miniGrynet
    jummie skrev 2007-12-06 13:46:40 följande:
    Nä men saken blir ju densamma..Om jag ist köper en tröja för 100 kr o använder rabattkoden så blir ju samma summa som för ett presentkort på 100 kr. Som jag sedan anväder för att köpa samma tröja typ..Så det blir ju ingen förtjänst att handla presentkort kontra de plagg man ämnar använda presentkortet på.
    Det kan ju vara så som någon skrev här innan, att man inte hittar det man vill ha på nätet, men att rabatten bara gäller på nätet.
    Då är det ju smart att handla presentkort och sen shoppa i butiken.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • jummie
    miniGrynet skrev 2007-12-06 13:48:42 följande:
    Det kan ju vara så som någon skrev här innan, att man inte hittar det man vill ha på nätet, men att rabatten bara gäller på nätet. Då är det ju smart att handla presentkort och sen shoppa i butiken.
    Aha ok..tänkte bara så inte folk går o köper presentkort i tron om att det blir MER pengar. Om man redan hittat det man vill ha..typ..ba..lixom
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2