• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Nifelheim

Jag var inne på Kappahl häromdagen och såg en supersöt velour tunika (eller om det var klänning) på baby. Ljusgrön och med sån knäppning på sidan av halsen så att säga så att det blir som ett hål.....Eeh ja jag förklarar som en kratta men hade jag en tjej hade jag köpt den direkt. Blev superförvånad då jag tycker Kappahl brukar ha skitlarviga tjejkläder och bara "tuffa och läskiga" pojkkläder.

Du skulle bara veta vem jag egentligen är!
  • Mollymajs

Finns det nån mer en koden som nyss nämts som man kan använda. Har använt den 2 ggr o sen tog det tyvärr stop Hade gärna köpt fler klänningar för 19 kr i julklapp

• Vos
    3 barns mor skrev 2007-12-07 14:40:48 följande:
    har precis beställt denna från shopen betalde bara avgiften till butik. www.lindex.se/Archive/ProductImages/S00000059...
    Samma här - hihi

Har ni kunnat använda rabatten två ggr på samma kväll????
    Jag har två systerdöttrar så jag skulle vilja köpa en till på rabatten men det kanske inte funkar?
    Eller är det bara att testa?
    Shit vad många frågor det blev där!!!!
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Vos

Provade direkt och det var inga problem men jag behövde inte skriva in rabatten utan det stod automatiskt: rabattkod, Femina......
    Jaja, nu har jag båda klänningarna betalda och väntar på dom.
    Två fina julklappar för 38:- Räcka ut tungan

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Maj bebis 07

Har köpt den fina bruna klänningen för 49,50.... den rosa var slut snyft snyft

• charmmiss
    Nifelheim skrev 2007-12-07 16:56:08 följande:
    Jag var inne på Kappahl häromdagen och såg en supersöt velour tunika (eller om det var klänning) på baby. Ljusgrön och med sån knäppning på sidan av halsen så att säga så att det blir som ett hål.....Eeh ja jag förklarar som en kratta men hade jag en tjej hade jag köpt den direkt. Blev superförvånad då jag tycker Kappahl brukar ha skitlarviga tjejkläder och bara "tuffa och läskiga" pojkkläder.
    såg oxå den igår, i min älsklingsfärg lime, jättefin!
    kostade 90kr, skulle köpa den men hade glömt alla rabattkuponger (30%) hemma.
  • ikve

Den bruna klänningen som finns för 49,50kr idag, har ni sett några matchande leggings/strumpbyxor till denna?

• miniGrynet

Nu har jag beställt de där fina jeansen som var på rea för 79.50 kr, men med rabatt-koden (L47001) så skulle det bli 62.50 kr i rabatt, men sen när jag loggat in så funkade inte den koden längre, men jag fick automatiskt Femina-rabatten på 50 kr.

Så jeansen kostade nu 48.50 kr, känns ok ändå!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Linndan

pochahontas - den fina mostertröjan från meandi, hur är den i storleken?

(¯`°?.¸ ღ Kevin 040617 o Ella 070228 ღ ¸.?°´¯)
  • miniGrynet

Jag hittar inte ens den där klänningen i annat än det där paketet för dagen, och där finns den bara i rosa...
    Vart hittar ni den bruna?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2