• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • denna där

Halloj!

jag är sedan länge lindex frälst och har nog de mesta av lindex kopiorna hemma

Men nu till en fråga, i inlägg 6 i bildtråden finns en rosa tröja med bruna eller svarta cirklar på, kan någon svara om den är "enkel" i modellen så att även en pojke kan ha den? Jag menar utan puffärmar etc...och är den så ljusrosa som på bilden så den funkar på en kille?

Livet är för kort för att levas dammfritt.
  • Snorky
    Love2007 skrev 2007-12-07 13:32:38 följande:
    Aha, är luftballonbodyn från KappAhl, men vad har hänt med dom nu då?Har dom lyckats för en gångs skull (tycker jag då )Tack för infon tjejer!
    det är väl inte så svårt att lyckas när man kopierar nåt i princip rakt av! Nä, men kappahl har tagit sig i kragen och kommit med en hel del snyggt på sistone måste jag säga.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • charmmiss

Jonas fru skrev 2007-12-07 14:04:27 följande:

Halloj!jag är sedan länge lindex frälst och har nog de mesta av lindex kopiorna hemma Men nu till en fråga, i inlägg 6 i bildtråden finns en rosa tröja med bruna eller svarta cirklar på, kan någon svara om den är "enkel" i modellen så att även en pojke kan ha den? Jag menar utan puffärmar etc...och är den så ljusrosa som på bilden så den funkar på en kille?
    den är enkel i modellen, som snigeltröjorna.
  • Lupiner

Tyckte det var konstigt att ingen skrivit på länge...tänkte inte på att tiden gått ut he,he...

Är det någon som köpt tomtekläder från baby o vet om de är stora el små? Funderar på att köpa 80 till dottern men eg har hon 86 på äverdel o 80 på byxor.

• denna där
    charmmiss skrev 2007-12-07 14:32:19 följande:
    Jonas fru skrev 2007-12-07 14:04:27 följande:den är enkel i modellen, som snigeltröjorna.
    Grejt! Då ska jag beställa en sån Tyckte den var jättefin!
    tack för svaret!
    Livet är för kort för att levas dammfritt.
  • Vos

Idag har Robin invigt sin stjärnoverall. Storlek 80 köpte jag och den var ganska stor i storleken så den kommer räcka ett bra tag
    Han har ju 80/86 så jag var lite nervös men det var inga problem.
    På söndag ska jag in och shoppa loss på Lindex, helt plötsligt behöver båda barnen massa nya kläder - hihi Räcka ut tungan

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Snorky
    Milla med killar skrev 2007-12-07 15:23:35 följande:
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...Visst kan man lika gärna ha detta till killar? 5okr med rabatt bara
    ja, absolut... jättesnygga var de dessutom!!!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Milla med killar

Ja visst var dom, lite stuprör lixom.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2