• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • gosmamman

Den vita heldressen med röda "tomtar" som Hope lagt in i bildtråden, marknadsför lindex den som pyamas eller heldress/dagdress ????

• Vos
    gosmamman skrev 2007-12-08 11:37:50 följande:
    Den vita heldressen med röda "tomtar" som Hope lagt in i bildtråden, marknadsför lindex den som pyamas eller heldress/dagdress ????
    Pyamas enligt hemsidan iaf
    Men jag tycker det är mer som en dress. Eller jag hade använt den så iaf.
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Vos

föressten hade inte Lindex pepparkaksdress till baby?
    Enligt hemsidan har de bara tomtedress men jag har för mig att jag sett pepparkasdress när jag varit på Lindex....
    Tänkte köpa en sån till Robin i morgon för Victor ska vara pepparkaksgubbe så hade det varit kul att ha samma till Robin

• tejp
    Vos skrev 2007-12-08 11:56:07 följande:
    föressten hade inte Lindex pepparkaksdress till baby?Enligt hemsidan har de bara tomtedress men jag har för mig att jag sett pepparkasdress när jag varit på Lindex....Tänkte köpa en sån till Robin i morgon för Victor ska vara pepparkaksgubbe så hade det varit kul att ha samma till Robin
    Dom har en jättesöt papparkaksdräkt med tillhörande mössa. Den finns inte på hemsidan va jag har sett iaf, och här i butikerna finns den bara kvar i små stl, verkar ha varit åtgång på den.

Är det någon som har sett den lejongula bodyn med bruna kantband och giraffhuvuden på, såg den igår och tyckte den var lite fin!
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • 2007 Mamma
    tejp skrev 2007-12-08 13:07:26 följande:
    Är det någon som har sett den lejongula bodyn med bruna kantband och giraffhuvuden på, såg den igår och tyckte den var lite fin!
    Ja jag såg den oxå igår och den var verkligen jättesöt!
  • Coca cola light

Är det inte fler än jag som tycker att väldigt mycket är slut på onlineshoppen? Tycker speciellt att t3b2 är helt utplockat.

• Pochahontas

Nu måste jag fråga! Har sett det många gånger nu, men fattar inte vad det betyder! Vad sjutton är t3b2?

Då var man fru Byrlén...
  • Vos
    tejp skrev 2007-12-08 13:07:26 följande:
    Dom har en jättesöt papparkaksdräkt med tillhörande mössa. Den finns inte på hemsidan va jag har sett iaf, och här i butikerna finns den bara kvar i små stl, verkar ha varit åtgång på den.Är det någon som har sett den lejongula bodyn med bruna kantband och giraffhuvuden på, såg den igår och tyckte den var lite fin!
    Okej, ska kolla imorgon om den finns i 80...
    Det gör den säkert inte
  • Monchhichi

Vos: Ah, då fattar jag vad du menar. Jag vek över de delarna idag och såg det direkt, det är samma på min!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2