• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

LaFontaine skrev 2008-02-01 09:36:31 följande:
    Jag tolkade också texten som att det var vanliga kuponger och då går det ju inte (ska i alla fall inte gå).
    det går inte i webbutiken med flera kuponger fast olika kod, så det borde inte funka i butik då heller...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    philmKarin skrev 2008-02-01 13:03:53 följande:
    Suck... är det nån vänlig själ som vill kolla upp pg eller bg-nr till Lindexclub ?Jag har mitt ocrnr nedskrivet men jag skrev inte upp kontonr och nu har jag tydligen slängt utskicket... pust.För kupongerna ungerar väl bara om man betalar med Lindex-kortet? Eller funkar mail-kupongerna ändå?
    nä, kupongerna fungerar ändå, du kan betala med vanligt kort
  • Snorky
    philmkarin: Jag älskar den där printen som du la i bildtråden. Det finns en liknande med taxar som fanns förra hösten. Jag har sparat den från stora killen o nu kan lillkillen ha den! Sååå fin!
  • Snorky
    Lokatt skrev 2008-02-01 13:25:07 följande:
    Fast det står, gäller vid ett köptillfälle och tillsammans med ditt lindexkort.
    ja, men det betyder inte att man måste ha betalkortet från lindex
  • Snorky
    2007 Mamma skrev 2008-02-01 14:34:06 följande:
    Jag tror det kommer funka denna gång men de kommer väl komma på det så kommer man inte få kuponger så någe mer.. Så man får väl se till att utnyttja detta nu!
    det roliga är ju att det funkat i ganska många månader nu, ända sen de började skicka kuponger på mailen. Så man tycker ju att de borde gjort något åt det redan om det är något de stör sig på?? Alt. sluta skicka kuponger via nätet och ist bara skicka via brev. För hur som helst är det skumt att de skickar ut både via brev o mail och sen isf säger att man bara får utnyttja en kupong... de har lite skumt system, men det gynnar ju oss!
  • Snorky
    bouncer skrev 2008-02-01 22:33:41 följande:
    ??? Nu måste jag fråga: Dessa rabatt-kuponger många skriver om, får ni hem dem i brevlådan eller? Jag har varit medlem i Lindex i minst 3 år, men jag får typ aldrig några erbjudanden. Har inte kredit knutet till kortet, måste man ha det för att få rabatterna? Jag räcker fram kortet varje gång jag handlar.
    jag har fått hem kuponger i brevlådan + på mailen typ varje månad hittills, men denna gång har jag inte fått en endaste kupong! Jag kanske är en av alla de granskat! Men som sagt, det finns länkar till kupongerna på flera ställen här i tråden.
    Vill du beställa från webbutiken så är rabattkoderna för 50:- rabatt B1001, E03001, E02001 och för 10% E22110.
  • Snorky

förlåt, första koden för 50:- blev fel, den ska vara B01001

• Snorky
    leson76 skrev 2008-02-01 23:23:38 följande:
    Menar du att man kan dra 50 kr vod 3 olika köp!! Det är ju super :O ) en av alla de granskat!!??
    du kan säkert använda samma kod flera gånger också, så i princip kan du göra hur många köp du vill. Men det tillkommer ju 19:- i exp. avgift varje gång du beställer från webshopen... så det blir då 31:- i rabatt per beställning ist kan man säga.

Ja, asså det är bara som jag gissar, jag brukar ju alltid få varje månad både i brevlådan o på mailen. Denna månad har jag inte fått någonting. Men jag har ju ist tagit kupongerna från länkarna här i tråden, så jag bryr mig inte alls att jag blir utan! Men då tänkte jag att eftersom nån sa att de utför stickprovskontroller, så kanske är jag en av de som de kollat? O de har sett att jag använt kuponger flera gånger? eller äsch, jag vet inte... bara lite egna teorier. Eller så kan man bli utan ibland också!
  • Snorky
    Kayn skrev 2008-02-02 21:02:41 följande:
    En fråga....Bamseregnstället, är det stort/litet i storlek? Nån som vet?Har köpt byxorna i butik till sonen men jackan är slut så jag tänkte beställa på nätet men när jag läser storleksguiden så skiljer ju bara nån cm mellan 86 och 92 så då blir jag lite velig vilken jag ska ta...
    stort har jag hört
    Kayn skrev 2008-02-02 21:08:06 följande:
    Ni som köpt "skalbyxorna" för 149 kr, eller ska jag kanske säga 99 kr med kupong? I vilket fall....här i butiken fanns dom bara i mullvad och marin, har era butiker oxå lika urplockat? Fast det är klart, när jag frågade efter dessa byxor (gav även artnr från hemsidan) så hade dom hängt undan ett par med fleecefoder istället så dom har väl kanske ingen superkoll....Lämnar ni en eller flera kuponger åt gången? Jag köpte ett plagg på ovanvåningen och ett på nedanvåningen men det blir ju lite bökigt....
    Är det inte så att de inte kommit in hos er än då? När jag var i Enköping förra helgen hade de bara mörkblåa där, nya jackorna fanns dock. Sen var jag i Barkarby dagen efter och de hade alla färger (svart, brun, rosa, grön, mörkblå...)
    Jag var in o handlade med kupong idag o jag vågade bara använda en, men tänkte att jag lär hinna gå på stan några gånger på två veckor så det blir några kuponger i slutändan! Sen borde det ju gå att använda två kuponger samtidigt som har olika internetkod, för det är ju inte samma kupong. Men jag är lite feg, får se om jag vågar det i veckan sen!
  • Snorky
    Buttelina skrev 2008-02-02 22:16:32 följande:
    så nu har jag lagt in lite bilder i bildtråden. alltså ni som använt rabattkupongen flera ggr, är det samma kod på dom kupongerna?? kan det inte hända något om man gör så?? annars kan man ju skriva ut 10 kuponger och använda alla tio olika gånger???!! men det är väl inte möjligt?
    hehe... jag har skrivit ut 10 kuponger Får se hur många jag utnyttjar!! HAHA!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2