Kayn skrev 2008-02-02 21:02:41 följande:
En fråga....Bamseregnstället, är det stort/litet i storlek? Nån som vet?Har köpt byxorna i butik till sonen men jackan är slut så jag tänkte beställa på nätet men när jag läser storleksguiden så skiljer ju bara nån cm mellan 86 och 92 så då blir jag lite velig vilken jag ska ta...
stort har jag hört
Kayn skrev 2008-02-02 21:08:06 följande:
Ni som köpt "skalbyxorna" för 149 kr, eller ska jag kanske säga 99 kr med kupong? I vilket fall....här i butiken fanns dom bara i mullvad och marin, har era butiker oxå lika urplockat? Fast det är klart, när jag frågade efter dessa byxor (gav även artnr från hemsidan) så hade dom hängt undan ett par med fleecefoder istället så dom har väl kanske ingen superkoll....Lämnar ni en eller flera kuponger åt gången? Jag köpte ett plagg på ovanvåningen och ett på nedanvåningen men det blir ju lite bökigt....
Är det inte så att de inte kommit in hos er än då? När jag var i Enköping förra helgen hade de bara mörkblåa där, nya jackorna fanns dock. Sen var jag i Barkarby dagen efter och de hade alla färger (svart, brun, rosa, grön, mörkblå...)
Jag var in o handlade med kupong idag o jag vågade bara använda en, men tänkte att jag lär hinna gå på stan några gånger på två veckor så det blir några kuponger i slutändan!

Sen borde det ju gå att använda två kuponger samtidigt som har olika internetkod, för det är ju inte samma kupong. Men jag är lite feg, får se om jag vågar det i veckan sen!