För alla oss som gillar Lindex. Del 2
www.lindex.se/SE/Information/InfoStart.aspxwww.lindex.se/SE/Archive/PDF_Club/0803_club_SE_kupong2.pdf
www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Club/0803_club_SE_kupong2.pdf
Åhhh vad jag vill ha de gula velourisarna!!! Men de finns inte på stan här än, jag måste nog ut till Marieberg i veckan... de brukar alltid ha allt innan där ute!!
okej, är han lång? för min 77 cm-pojk kan utan problem ha de i 80 och kommer kunna ha länge till skulle jag tro. De växer ju bara 13 cm andra året. Har hört de med barn som är över 85 cm som haft de i stl 80. O det var samma sak med min stora son, han var flera cm över 80 när vi köpte de och han hade de typ ett halvår innan de var för små.
Hihi, jo, min minsta har också orangea... både ett par från me&I och ett par från Lindex! Asfin färg!!
Ja, hoppas kan man ju att det kommer tröjor, men jag har inte speciellt stort hopp! De körde tröjor hela förra hösten o våren på t3b2, enfärgade bodies fanns, men inte mkt mönstrat. Men jag hoppas de tänker om, för nu har de ju inte haft en enda tröja där på sistone. Men då lovar jag att de ist bara gör de upp till stl 80 el nåt, bara för att vi köper 86 nu!