• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Vos

Måste bara fråga....
    Jag har beställt på Lindex med leverans till min butik.
    Måste jag hämta det eller kan min man göra det?
    Han kör förbi varje dag när han ska till och från jobbet så det hade varit väldigt smidigt om han bara kunde gå in och hämta det.

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • miniGrynet
    Vos skrev 2007-12-10 12:30:25 följande:
    Måste bara fråga....Jag har beställt på Lindex med leverans till min butik.Måste jag hämta det eller kan min man göra det?Han kör förbi varje dag när han ska till och från jobbet så det hade varit väldigt smidigt om han bara kunde gå in och hämta det.
    Man bör ju få någon slags avi alt ett nummer via sms för att kunna hämta ut paketet, och har han det borde han kunna hämta.
    Så fungerar det i alla fall på våra andra utlämningsställen.

Har också beställt till butik denna gång, innan enbart till mitt Ica.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Vos
    miniGrynet skrev 2007-12-10 13:03:44 följande:
    Man bör ju få någon slags avi alt ett nummer via sms för att kunna hämta ut paketet, och har han det borde han kunna hämta. Så fungerar det i alla fall på våra andra utlämningsställen. Har också beställt till butik denna gång, innan enbart till mitt Ica.
    Jag vet att om jag beställt tex på hm och fått paketet till Statoil så har jag fått nån kod via sms men har ändå varit tvungen att visa leg....
    Han få prova och se om det går annars får jag åka in.
    Det är bara det att jag bor på en ö och måste ta färjan till fastlandet för att komma till Lindex så även om det bara tar fem min till färjan och sen fem min till Lindex så tar färjan en kvart och man måste passa tid och bla bla bla....
    Gubben åker ju som sagt förbi dagligen...
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • miniGrynet
    Vos skrev 2007-12-10 13:19:03 följande:
    Jag vet att om jag beställt tex på hm och fått paketet till Statoil så har jag fått nån kod via sms men har ändå varit tvungen att visa leg....Han få prova och se om det går annars får jag åka in.Det är bara det att jag bor på en ö och måste ta färjan till fastlandet för att komma till Lindex så även om det bara tar fem min till färjan och sen fem min till Lindex så tar färjan en kvart och man måste passa tid och bla bla bla....Gubben åker ju som sagt förbi dagligen...
    Aha... ja, det blir ju såklart lite mer omständigt då.

Ring affären och prata med dom.
    När vi har hämtat paket med sms-kod, har sambon haft mitt leg med sig. Aldrig varit några problem.
    På vår lilla Ica känner dom igen oss, där behöver vi inte ha avi heller.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • ikve
    Vos skrev 2007-12-10 13:19:03 följande:
    Jag vet att om jag beställt tex på hm och fått paketet till Statoil så har jag fått nån kod via sms men har ändå varit tvungen att visa leg....Han få prova och se om det går annars får jag åka in.Det är bara det att jag bor på en ö och måste ta färjan till fastlandet för att komma till Lindex så även om det bara tar fem min till färjan och sen fem min till Lindex så tar färjan en kvart och man måste passa tid och bla bla bla....Gubben åker ju som sagt förbi dagligen...
    Jag tror nog att han ska kunna hämta ut dina paket, sambon brukar för det mesta hämta ut mina paket och det går hur bra som helst!
  • mollan nu

Jag har fått sms och mail när leveransen finns att hämta ut i min butik.
    Ska hämta ut två klänningar och ett presentkort efter jobbet idag.

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • charmmiss

hämtade ut en crazy xmas klänning som jag beställt och jag fick fel färg, fick den bruna istället för röd som jag beställt, den bruna tycker jag inte ens är snygg. Så är den slut på hemsidan och även i min buik

När man hämtar ut beställda varor så kollar de alltid leg.

• xenaa
    lewwe skrev 2007-12-10 15:52:24 följande:
    Tack så jättemycket. Det är bara att skriva ut den så funkar den som vilken kupong som helst, eller?
    njäää den ska väl användas med lindex club kort
    ♥Leo 07-06-22 ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2