• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Maj bebis 07

Jaha då shoppade man på Lindex idag och så finns kupongen i brevlådan när man kommer hem! Hm jaja bara se till att shoppa för den med sen . Ska faktiskt se till att köpa till MIG då.

Jag utnyttjar nog kupongen även om jag inte behöver nåt.... "dumt att låta den gå till spillo" haha så smart man är .

• Nea 85

Den va såklart slut i stl. 98/104
    Men tack ändå!
    Får kika lite på tradera...

• miniGrynet
    millan1977 skrev 2007-12-04 18:48:54 följande:
    Aha!! Jag tog för givet att de hade som alla andra, typ "dagens julklapp". Men det var ju bra att veta!
    Nej, som tur är ligger dom kvar hela december ut.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Mama72

Hänger med till den nya tråden... Har också fått en 25%-kupong idag... hoppas jag hittar nåt bara... men det ska nog inte vara några problem...

• Linndan

här är en "Ny" som gillar lindex kläder :)
    lagt in en bild på min söta dotter i en lila skapelse från lindex i bildtråden :)
    men nu är det dags för husfruarna på tv.

*vinkar till alla*

(¯`°?.¸ ღ Kevin 040617 o Ella 070228 ღ ¸.?°´¯)
  • Nifelheim

Hur gör man för att byta ngt man beställt på Lindex online? Byter man med kläder från butik då eller hur fungerar det?

Du skulle bara veta vem jag egentligen är!
  • miniGrynet
    Nifelheim skrev 2007-12-04 21:19:03 följande:
    Hur gör man för att byta ngt man beställt på Lindex online? Byter man med kläder från butik då eller hur fungerar det?
    Antingen skickar du tillbaka kläderna till dom med posten, men då måste du först beställa en retursedel ifrån Lindex.se. Genom deras kundtjänst.

Eller så går man med kläderna (och beställningssedel) till en butik, och antingen byter alt skickar tillbaka genom butiken.
  • Nea 85
    miniGrynet skrev 2007-12-04 16:43:59 följande:
    Är ni många som handlar bara för att nyttja kuponger, även om ni inte alls behöver något? Jag har tex inget att handla nu, och kommer inte nyttja den senaste kupongen. Men hur gör ni andra?
    Hmm, svårt det där... Det är ju inte så att jag köper nåt BARA för att nyttja kupongen. Men om det är nåt som jag suktat efter ett tag så kanske jag passar på att köpa det om man har rabatt.
    Men nu har det blivit rätt mycket kläder som inhandlats tycker jag, då båda barnen byter storlek nu samtidigt, så då har jag faktiskt handlat kläder för att de verkligen behövt det.

Fast jag vet inte om jag kommer använda den som kommer nu... typiskt att man köpte snigeltröjan häromdagen.
  • Snorky
    miniGrynet skrev 2007-12-04 16:43:59 följande:
    Är ni många som handlar bara för att nyttja kuponger, även om ni inte alls behöver något? Jag har tex inget att handla nu, och kommer inte nyttja den senaste kupongen. Men hur gör ni andra?
    ha... skulle jag bara handla när de behöver nåt, ja... då skulle jag ju aldrig få handla nästan! Det går ju inte! Tex minsta sonen skulle kunna ärva allt efter storebror, men det är inge kul ju! Nä, mina barn har extremt mkt kläder, men det är mitt intresse och därför blir det mkt. Dock har jag lärt mig att inte handla för att man har kuponger/det är billigt, utan jag försöker bara handla sånt jag verkligen vill ha och inte massa strunt som är billigt eller för att utnyttja kuponger. Som med kappahl... där går det ju inte att handla upp alla kuponger hur man än gör... då skulle man få köpa massa fult! Dock Lindex tycker jag att de får in massa snyggt hela tiden... men de behöver ju knappast allt jag köper dock... men fina blir de!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • miniGrynet

Jag hoppas inte någon tar illa upp av min fråga ang inköp vid kuponger!
    Inte alls menat så på något sätt.
    Bara ville förtydliga det!

Jag är bra på att handla själv, men har fått börja tänka efter lite innan inköpen!
    Jag kunde vara så förut, eller om jag var inne i något slags shopping-rus, att jag kände mig tvungen att handla för det var så bra med rabatten.
    Men insåg att jag ofta handlade bara för att, alt gick och letade upp saker för att jag skulle komma upp i den summan som jag behövde.
    Så kan man ju inte heller handla.

Kanske ska passa på att köpa lite julklappar i alla fall, men är nästan klar med alla klappar, så man får se om det blir något.
    Kanske ska köpa lite på hudvård istället (smink är ju alltid behövligt till mamman! ), för det måste ju gälla även på den avdelningen?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2