• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • mollan nu

Hoppas jag oxå får en 25%! Köpte en kjol och tröja till dottern förra veckan men då tänker jag göra om det köpet med kupongen!

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • aneka

Här va visst nya tråden. Nån som har sett en brun ugglemössa med knut i storlek 38/40. Den är slut här och finns inte i webshopen. Är desperat! Likaså efter den vita bodyn med stora ugglor på i storlek 50!

• jummie
    rebmetpes skrev 2007-12-04 12:38:11 följande:
    fick en 25% kupong i dag
    Tror jag ska åka hem o kolla brevlådan:-d Tror ni det är giltigt frånvaroskäl?
  • Nea 85
    jummie skrev 2007-12-04 12:39:16 följande:
    Tror jag ska åka hem o kolla brevlådan:-d Tror ni det är giltigt frånvaroskäl?
    Ja! Herregud! Det är klart, vi pratar ju faktiskt om en Lindex-rabattkupong, det är ju viktiga grejer!
  • Nea 85

Jag har föresten inte fått min.... *gråter en skvätt*

• miniGrynet

Fick också kupong i brevlådan idag.

Men som någon sa, den gäller ju bara 11-14 december, så det är ju lång tid kvar så alla hinner nog få den!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Snorky

haha... kan säga att jag hade rätt bråttom till brevlådan idag när jag såg postbilen! Man är fan störd när man letar lindex-kuponger i brevlådan! Jag har inte ens några pengar att shoppa för just nu, har köpt så mkt julklappar på sistone... (eller jag har ju mitt "nallningskonto" men jag tycker inte om när det försvinner pengar därifrån... de ska ju bara sitta där och hellre växa ist för att försvinna! ) Dessutom vet jag inte ens nåt jag vill handla på Lindex heller för den delen. Eller stora killen behöver mjuka byxor... så det får väl bli nåt sånt.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Knyttet88

Nu får jag hoppa in här jag med........var på lindex i helgen och fick tag på den nya moln overallen st 80 till min flicka. Egentligen så tycker jag den är lite för rosa när man jämför med den bruna ( som jag oxå har =)). men vad sjutton gör det. Tycker att modellen på overallen är kanon och den bruna är bara st 74 så den hade inte räckt hela säsongen ändå. Fick även tag på ett supersöt set med jacka, byxa ocj tröja där det var fullt med hjärtan på tröjan och på jackan var det små hjärtan som fickor. SÅÅÅÅ sött. Och säkerligen superskönt att ha på sig.
    Måste man vara + medlem för att kunna lägga upp bilder i bildtråden?

• solida

Jag fick också kupongen idag. En MYCKET tråkig överraskning att den bara gäller 11-14 december... jag är på Fuerteventura hela nästa vecka så ajg kommer inte kunna handla för den! jag som verkligen hade väntat på den där kupongen...

Men egentligen ska man väl inte sura när man ska få åka till solen!! Kanske kan köpa roliga grejer där istället.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2