• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • solida
    Pochahontas skrev 2007-12-05 16:15:02 följande:
    Ooooh! Hur får man ett presentkort då?
    Jag beställde det på webshopen och använde rabattkoden från den här tråden... (L47001 tror jag). Vilket gav mig 50 kr rabatt på 100 kr presentkort. Bra deal tycker jag!
  • astrid33

Vaa kan man använda rabatten på presentkort?

Stolt Mamma till: ♥ Anton ♥och♥ Olle♥
  • millan1977
    solida skrev 2007-12-05 15:52:13 följande:
    Jag har fått meddelande om att hämta ut min leverans från lindex... dvs; 100kr presentkort, 2-pack t-shirts, mössa m stjärna och stjärnbody för det facila priset av 116 kr inkl frakt.
    Hi, hi! Hämtade precis ut mina monster t-shitar för 19:-.( dvs exp.kostnad) De var mao GRATIS!!
    Det verkar som om de står för sitt trubbel med hemsidan den där dagen...!! Å det är ju bra!
  • Mollymajs

Jag köpte häromveckan ett Linne från webben för 50 kr och använde en 50 kr rabatt på det så priset blev ju bara 19 kr som "frakten" kostar. Idag lämnade ja tillbaka linnet då det va gräsligt. Nåt kul va att ja fick 199 kr tillbaka som det skulle ha kostat annars men det va julpris på nätet Så ja tjänade ju faktiskt 180 kr på den affären

• Vos

Lääääängtar tills på söndag.
    Då ska jag äntligen in till Lindex och köpa den nya fina stjärnoverallen.
    Har kollat upp vart alla Gbg-butiker ligger ifall "min" inte skulle ha den Räcka ut tungan
    Så gubben är helt på det klara med hur mycket jag vill ha den overallen, hihi.

Men dagarna bara kryper fram....

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • softsofie

men ååå jag beställde ju tröjorna före er och jag har inte fått min paket från lindex ännu

• miniGrynet
    astrid33 skrev 2007-12-05 17:33:19 följande:
    Vaa kan man använda rabatten på presentkort?
    Inte i butik, men tydligen går det på nätet.
    Måste ju vara ett felsteg av Lindex....
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    Mollymajs skrev 2007-12-05 18:21:10 följande:
    Jag köpte häromveckan ett Linne från webben för 50 kr och använde en 50 kr rabatt på det så priset blev ju bara 19 kr som "frakten" kostar. Idag lämnade ja tillbaka linnet då det va gräsligt. Nåt kul va att ja fick 199 kr tillbaka som det skulle ha kostat annars men det va julpris på nätet Så ja tjänade ju faktiskt 180 kr på den affären
    Men oj!
    Att dom inte kollar sina saker bättre egentligen, bra för dig! Kanon-affär!!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • charmmiss
    miniGrynet skrev 2007-12-05 19:07:18 följande:
    Men oj! Att dom inte kollar sina saker bättre egentligen, bra för dig! Kanon-affär!!
    verkligen klantigt av dem.
    Men hon kanske inte visade upp kvittot.
    Eftersom att jag själv jobbar i butik och ärlig som man är så hade jag påpekat vilket pris jag faktiskt hade betalat för den, på sätt och vis tycker jag det är lite som stöld.
    Inget illa menat mot dig som lämna tillbaka den, men det är min åsikt
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2