• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • jummie

miniGrynet: tycker alltid att det är NÅT man behöver. Kalsonger, trosor eller nåt till mamma Allt beror ju lite på vad kupongen gäller..

%kuponger använder jag nog nästan jämt då jag tycker oftast att dom gäller hela sortimentet o då inte blir så begränsad. Men om man ska upp i en viss summa för att få rabatt så handlar nog inte jag om jag inte kommer upp i den summan utan att behöva lägga till saker jag inte vill ha.

• jessapessa

ÅH vad tröttsamt!
    Var iväg till Lindex igår och handlade:
    Till dottern:
    Lucialinne
    Kjol
    Klänning
    Kofta

Till sonen:
    Tomtedräkt
    Skjorta med slips

När jag idag plockar upp allt ur påsen för att börja slå in klänningen och koftan i ett paket så upptäcker jag att dem glömt ta bort larmet på klänningen, OCH på tomtedräkten!!

Nu måste jag ju gå tillbaka.. o jag vet att jag inte kommer kunna hålla mej, utan kommer shoppa lite till.....

• Mollie

Puh!

Har läst ikapp i både den gamla och i denna tråd!
    Men nu är jag med igen...

Alfred 070303
  • Snorky
    miniGrynet skrev 2007-12-04 22:51:07 följande:
    Jag hoppas inte någon tar illa upp av min fråga ang inköp vid kuponger! Inte alls menat så på något sätt. Bara ville förtydliga det! Jag är bra på att handla själv, men har fått börja tänka efter lite innan inköpen! Jag kunde vara så förut, eller om jag var inne i något slags shopping-rus, att jag kände mig tvungen att handla för det var så bra med rabatten. Men insåg att jag ofta handlade bara för att, alt gick och letade upp saker för att jag skulle komma upp i den summan som jag behövde. Så kan man ju inte heller handla. Kanske ska passa på att köpa lite julklappar i alla fall, men är nästan klar med alla klappar, så man får se om det blir något. Kanske ska köpa lite på hudvård istället (smink är ju alltid behövligt till mamman! ), för det måste ju gälla även på den avdelningen?
    absolut tar jag inte illa upp! Det är bara det att jag helt klart handlar sånt vi inte behöver. Men jag handlar BARA sånt jag vill HA och det är en viss skillnad. Förut kunde jag handla mkt på rea som bara blev liggandes... därför försöker jag tänka efter lite mer nu för tiden och inte köpa massa onödigt. O framförallt inte hålla på och hamstra kläder i större storlekar för då är jag less på det innan de hunnit växa i det.
    Lindex är dock ett sånt ställe jag shoppar väldigt mkt på och som alltid har massa fint så där blir kupongerna garanterat använda. Dock kan jag göra lite dumma köp ibland som jag sen ångrar, men då brukar jag lämna tillbaka eller byta mot nåt annat så småningom. Så i slutändan blir det bra iaf!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Princess Leia

Kommer inte utnyttja min kod till internet så om någon är intresserad så är koden V25001

Mina älskade barn: Sonja (050108) Harry (070808)
  • Ziria

Syrra: Den rosa tunika/klänningen din tjej har på sig på kortet i bildtråden är bara sååå fin. Jag har försökt få tag på den, men bara hittat i stora storlekar. Vad köpte du för strl. och i vilken affär?

ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • syrra
    Ziria: det är stl 68 och jag köpte den i Strängnäs men det är ett tag sedan tyckte att jag såg någon i mindre storlek när jag var där i förra vecka.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Ziria
    syrra skrev 2007-12-05 11:07:54 följande:
    Ziria: det är stl 68 och jag köpte den i Strängnäs men det är ett tag sedan tyckte att jag såg någon i mindre storlek när jag var där i förra vecka.
    Ok, så det finns på baby avdelningen... nu har min tjej lite större strl. 86... men jag har bara hittat den i ännu större här i Täby Fundersam.
    Ska en tur till S-näs i nästa vecka. jag får nog springa in och kolla om det kanske finns nån till min tjej Skrattande, hoppas!
    ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • miniGrynet

Bra att ni inte tog illa upp av min fråga!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • charmmiss
    Ziria skrev 2007-12-05 10:27:56 följande:
    Syrra: Den rosa tunika/klänningen din tjej har på sig på kortet i bildtråden är bara sååå fin. Jag har försökt få tag på den, men bara hittat i stora storlekar. Vad köpte du för strl. och i vilken affär?
    finns till flick i webbshopen
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=1152051&parentid=0&color=1042817&NewView=true
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2