• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Johanna1979

Vos skrev 2007-12-05 18:23:31 följande:

Lääääängtar tills på söndag.Då ska jag äntligen in till Lindex och köpa den nya fina stjärnoverallen.Har kollat upp vart alla Gbg-butiker ligger ifall "min" inte skulle ha den Så gubben är helt på det klara med hur mycket jag vill ha den overallen, hihi.Men dagarna bara kryper fram....
    Jag har kollat efter stjärnoverallen i Göteborg men inte hittat den. Jag har varit till Lindex Nordstan, Kungsgatan och Avenyn. Idag var jag dessutom till Frölunda Torg men ingen där heller. Hoppas att de har fått in den tills söndag för din skull! Jag har dock inte varit till Lindex på Backaplan eller Angered, så det kan vara två alternativ.
  • Åsa1982

Finns inte på Kungsmässan heller...
    Såg ingen ialla fall!

• Vos

NEJ!!!!!
    Nu blir jag nervös ju.....
    Men jag bor ute på Öckerö så jag åker till Lindex i Torslanda.
    Hoppas, hoppas.
    Kanske ska be gubben stanna till där imorgon innan jobbet.
    Finns ju bild i bildtråden så han får se hur den ser ut.

Så får det nog bli.

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • ikve

Någon annan som haft problem med att logga in?
    Hade glömt mitt lösen och begärde ett nytt men det funkar inte.

Står ju att man ska få 50kr i rabatt med en tidgare kod, men det står att man får 62,50kr i rabatt. Så jag ska passa på att beställa ett 100kr rabattkupong

• Mollymajs

Jag brukar faktiskt säga till om ja märker att det blivit fel men eftersom ja samtidigt handlade en massa kläder tänkte ja inte på det förrens efteråt o då går ja inte tillbaka.

miniGrynet skrev 2007-12-05 19:07:18 följande:
    Men oj! Att dom inte kollar sina saker bättre egentligen, bra för dig! Kanon-affär!!
  • Mollymajs

Jag har letat efter de röda byxorna i butik men inte hittat dom. lite tur ju eftersom det du beskriver låtter kalas fint, har du sett de i butik lr?

Line80 skrev 2007-12-05 20:48:58 följande:
    tjoho idag såg jag vad jag ska shoppa för min kupong nästa vecka..samma modell som dessa www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...fast dom är demin blå med MOLN foder.. så himla snygga å det bästa är att dottern BEHÖVER jeans byxor så jag kommer för en gångs skull inte köpa något "bara för att det är fint"
  • Waomi

När man shoppar på lindex i internetbutiken, kan man välja butik där man vill hämta ut då? eller hur funkar det?

• maggan75
    Waomi skrev 2007-12-05 21:27:50 följande:
    När man shoppar på lindex i internetbutiken, kan man välja butik där man vill hämta ut då? eller hur funkar det?
    Ja du kan välja vart du vill hämta, tdu kan även hämta det på närmsta privpak ställe :-9
    Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • Pochahontas

liane: Åh, vad jag blir avis på dej!!! Jag vill så gärna ha den bruna molnoverallen, ju...

Då var man fru Byrlén...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2