• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Morning bitch

Hej på er alla Lindex fans! Har skrivit här nån gång tidigare men jag har gett upp, det är ju helt omöjligt att hänga med helt enkelt Skrattande  Jag skrev nåt och fick svar som jag tänkte svara på men då låg ju svaret jag fått flera sidor tillbaka. bla bla bla

Det är i alla fall kul att hänga här och bara läsa. Så får man ju uppdateringar med alla nyheter utan att själv anstränga sig, för jag har ju så långt till närmsta butik, 5min gångväg kanske.

Var in på mitt Lindex i Köping, och helt otroligt så hade de fått in de nya velour byxorna Förvånad Fast först såg jag dem ju knappt, de var upphängda i de där tunna hällorna i sidorna = alla byxor hade trasslat in sig och det såg ut som om det bara fanns ett par typ. Tråkigt nog lyckades jag gå hemifrån utan kupongen så jag kollade bara att de hade flera i den stroleken jag ville ha och så får jag gå dit imorgon igen, stackars mig...

Fast den egentliga anledningen till att jag faktiskt skriver är att jag alldeles nyss såg den här: http://www.tradera.com/Retro_Plysch_Velour_byxor_orange_stl_80_Lindex_NYA__-auktion-54097262 (självklart inte min auktion) Är det någon som är förvånad Fundersam

• Åsa1982

Nu finns den blåa stjärnoverallen på Lindex hemsida...

• Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2007-12-13 23:55:17 följande:
    ja, det är skillnad på stora avdelningen stl 86 o uppåt mellan pojk o flick. Flickkläderna är ca en storlek mindre än pojk. Men jag kan inte påstå att det är stort hopp mellan 80 på baby till 86 på pojk, det är nog rätt normalt. Det beror ju på lite vad man köper förstårs... på pojk är ju alla tröjor "vida" medans på flick "figurnära" och lite samma sak tycker jag det är på baby att kläderna är mer figurnära. Man får prova sig fram. Du kan alltid byta om de drunknar. Men jag tycker iaf att storlekshoppet är rätt normalt. Stl 80 på baby är som 86 på flick dock.
    Stort tack! Ska köpa lite pojk 86 då fast det kommer nog att vara lite stort men då har de ju att växa i!
  • lilllinda
    Mollymajs skrev 2007-12-13 19:58:04 följande:
    Idag va ja på Lindex o skulle hämta den fina rosa klänningen för 49 som ja beställt från nätet. Kollade som tur va direkt i påsen i butiken för att se om det verkligen bva den rosa men ICKE fick även ja den oranga. Tycker den är fin med men vi har den redan. Ringde kundtjänst o ja va inte den första som ringt de va rätt sura på lagret som packat så många fel. Efter mkt om o men fick ja tag på en i sundsvall?? Ja bor i kalmar. Så den ska skickas till butiken i klamar.Fast tanten ja pratade med i sundsvall va inte precis trevlig. först undrade hon varför ja ville ha klänningen?? ja det kan man ju undra. Sen förklarade ja va som hänt o då har hon mage o säga tt du vet väl att du nu kommer o få ge 129 för den. Inte för att hon överhuvudtaget har med det o göra va ja ska ha den till och ja tänker bara ge 49 för fdet har kuntjänst lovat men hon sa ännu en gång att ja minsann ska betala fullpris. Men det vet ja att ja inte kommer o behöva göra då ja redan pratat med mitt lindex. det är ju inte ja som gjort fel utan de.
    Vilken otrevlig människa du råkade ut för!!
  • 80a

Vad är det för rosa och bruna klänningar som ni pratar om?

• memlis
    softsofie - Va fina kläder dina barn hade på sig i bildtråden
    Mamma till prinsessan Ebba född 070226
  • softsofie
    memlis skrev 2007-12-14 10:19:26 följande:
    softsofie - Va fina kläder dina barn hade på sig i bildtråden
    å tack
  • Tvillingmamma2007

Lillronya:
    Vilka sötisar! Är stora tjejens body också Lindex?

• softsofie

visst gällde bara erbjudanet tills i dag`?
    typiskt i så fall ska inte på stan förens i morgon.....

• Tvillingmamma2007
    softsofie skrev 2007-12-14 10:33:12 följande:
    visst gällde bara erbjudanet tills i dag`?typiskt i så fall ska inte på stan förens i morgon.....
    Du kan ju online-shoppa?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2