• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • lillronya
    Tvillingmamma2007 skrev 2007-12-14 10:28:55 följande:
    Lillronya:Vilka sötisar! Är stora tjejens body också Lindex?
    Nope! Det är ett annat gift som heter Me&i.
  • softsofie
    Tvillingmamma2007 skrev 2007-12-14 10:33:56 följande:
    Du kan ju online-shoppa?
    ja det kan jag ju men när är sosta dan man måste betsälla för att få det innan jul?
  • ikve

Nu har jag fått svar från Lindex kundtjänst ang att jag fick fel färg på min tröja. Får ett 100kr presentkort hemskickat till mig

Så, stå på er ni som fått fel färg!

• ikve

Klänning ska det ju förståss stå, inte tröja!

• softsofie
    softsofie skrev 2007-12-14 10:42:28 följande:
    ja det kan jag ju men när är sosta dan man måste betsälla för att få det innan jul?
     jisses inte nog med att jag börjar bli gammla jag börjar bli blind också  stod ju klart å tydligt "beställ innan den 15:de å få kläderna garanterat innan jul"
  • softsofie
    softsofie skrev 2007-12-14 10:55:58 följande:
     jisses inte nog med att jag börjar bli gammla jag börjar bli blind också  stod ju klart å tydligt "beställ innan den 15:de å få kläderna garanterat innan jul"
    å jag kan inte stava heller...
    nä nu går jag och vilar lite..återkommer sen och då vill jag se lite nya bilder i bildtråden
  • Mollymajs

Vad skrev du för att få 100 kr i presentkort. Ja fick ju bara till svart att ja skulle ringa runt olika butiker för att få den skickad till min butik i rätt färg. mailade du eller ringde du? ja har ju visserligen fått tag i rätt klänning nu o slipper avgiften för att den ska skickas till min butik men har ju ringt en massa o ödslat tid på deras slarv. Ska oxå ha 100 kr tycker ja

ikve skrev 2007-12-14 10:52:32 följande:
    Nu har jag fått svar från Lindex kundtjänst ang att jag fick fel färg på min tröja. Får ett 100kr presentkort hemskickat till mig Så, stå på er ni som fått fel färg!
  • Mollymajs

Ja hon jobbar ju ändå i butik o då borde man ju va serviceinriktad. Ska ja börja frågasätta mina pensionärer (jobbar i hemtjänst) om varför de vill ha hjälp med påklädning eller dyligt. Hmmmmmm...

lilllinda skrev 2007-12-14 09:24:22 följande:
    Vilken otrevlig människa du råkade ut för!!
  • ikve
    Mollymajs skrev 2007-12-14 10:59:56 följande:
    Vad skrev du för att få 100 kr i presentkort. Ja fick ju bara till svart att ja skulle ringa runt olika butiker för att få den skickad till min butik i rätt färg. mailade du eller ringde du? ja har ju visserligen fått tag i rätt klänning nu o slipper avgiften för att den ska skickas till min butik men har ju ringt en massa o ödslat tid på deras slarv. Ska oxå ha 100 kr tycker ja
    Jag mailade kundtjänst! Skrev att jag fått fel färg på klänningen. Då svarade hon att antingen kunde hon ge mig 50kr presentkort så jag fick beställa den igen eller fixa så den skickades till närmsta Lindex. Svarade då som det är, att jag har 15 mil till närmsta Lindex butik och inte ska åka dit inom närmsta framtid och att jag tycker 50kr var för lite för det fel dom faktist gjort. Så idag svarade hon och frågade om 100kr presenkort gick bra, och jag får nöja mig med det som plåster på såren
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2