• qbtq

Föräldralediga mammor och pappor i Gustavsberg?

Precis nyinflyttad till Gustavsberg med min lilla Theo 8 månader. Finns det några föräldralediga i Gustavsberg som vill hitta på ngt om dagarna? Promenad, fika eller ngt annat?

/Angelica & Theo

• Svar på tråden Föräldralediga mammor och pappor i Gustavsberg?
  • Indillia

Här är en till i Gustavsberg. 23 år med en pojke på snart 1 år. Har en flicka på 4½ år också. Iofs börjar jag jobba i januari, men har fria tider.

• qbtq

hej hej, vad roligt! Vad pysslar du med om dagarna med din lilla kille?

• Indillia

Vi är mest hemma och leker bara.

• qbtq

okej, brukar ni går på promenad eller nåt sånt?

någon mer här som bor i gustavsberg?

• MommysLittleMonster

Hej Angelica!

Angela här Också nyinflyttad och hemma med min son, Elis 8 mån. Jag vill gärna träffa fler hemmaföräldrar så man kan fylla dagarna med lite annat än blöjbyten

♥ Mamma till Alli född 22 Mars -06 & Elis 23 Maj -07 ♥ Moster till Lorinne
  • qbtq

Hej Angela! Vad roligt! Theo börjar bli så pass stor nu så han behöver stimuleras dagarna i ända. Vad brukar ni pyssla med o dagarna då? Går ni på ÖF något?

• MommysLittleMonster

Hej hej!

Ja första dagen för mig idag men tänkte börja gå på ÖF, vart går ni då? Vi har närmast här uppe vid markörplan men ser mig gärna om i Gurra så är inte främmande för att gå nån annanstans

• qbtq

hej. vi brukar gå till kyrkans öppna förskola, mest baraför att det är närmast. Ska dit imorgon till halv tio, häng gärna med om du/ni vill! Annars kanske vi kan ta en promenad eller en fika eller något?

• MommysLittleMonster

Ok, ligger det i Kyrkan? Måsta lämna lilltjejen vid 9.00 så det passar bra vid halv tio

Svar på tråden Föräldralediga mammor och pappor i Gustavsberg?