• qbtq

Föräldralediga mammor och pappor i Gustavsberg?

Precis nyinflyttad till Gustavsberg med min lilla Theo 8 månader. Finns det några föräldralediga i Gustavsberg som vill hitta på ngt om dagarna? Promenad, fika eller ngt annat?

/Angelica & Theo

• Svar på tråden Föräldralediga mammor och pappor i Gustavsberg?
  • qbtq

Hej, hade tänkt att träna imorgon förmiddag men antar att jag är övertalningsbar till att låta bli
    Theo brukar sova vid halv elva så babykonsert fungerar toppen. Är det babykonsert på samma ställe som det är ÖF? Jag och Theo kommer!

/Angelica

• Bobbylina

Vi ska försöka komma dit oxå! undrar oxå om det är i kyrkan eller där ÖF är? Fast det ser man kanske när man kommer dit!  Hoppas det blir fint väder imorn om vi ska gå en promenix efter! =)

Syns imorn!

31/3-07 kom vår lilla guldklimp Melwin!!
  • lindah

Jag ska ge Liam mellis och borsta tänderna, sen går vi iväg.

• Bobbylina

Hej! Tack för idag, det va trevligt! va helt svettig när jag kom hem =)

Har precis kommit hem från barnens hus,så nöjd! trodde för det första aldrig att det skulle gå så fort (lämna in vagnen förra tisdagen) och sen att vi fick 4795:- för den, det är vad dom säljer dom för i butiken med sitdel!! så nu är jag skapligt nöjd,fast nu blir det till o leta på blocket efter vagn!

Ses imorn!

• MommysLittleMonster

Hej hej! Vi tackar också för idag och hoppas på fler fettförbränningsträffar
    Har precis sagt hejdå till dagens gäster då vi firat en gammal vän som fyllde år men som lever ensam i en liten etta utan många nära vänner, hon sade sig haft den trevligaste födelsdag hon kunde minnas, så ikväll somnar jag jag nog med ett varmt hjärta.
    Imorgon vid tolv hos Angelica då? Adress skulle behöva mailas till denna förvirrade tvåbarnsmamma...

Ses imorgon!

♥ Mamma till Alli född 22 Mars -06 & Elis 23 Maj -07 ♥ Moster till Lorinne
  • qbtq

Hej på er! Nu har alla äntligen somnat här hemma och jag får en stund för mig själv. Tack för idag, trevlig med promenadsällskap.
    Japp vi ses hemma hos mig vid tolv/halv ett, jag bjuder på fika! Ses imorgon. Godnatt.

• Bobbylina

Hejsan! Hoppas alla haft en bra dag! vi har varit i Sickla på Andys lekland med Melwins kusin o mamma, oj oj oj va glad Melwin blev när han fick sitta i bollhavet,tror aldrig han varit så glad förut =) så dit måste jag definitivt åka igen! är gratis upp till 1 år, men på vardagar är dom inte så supernoga,va ingen som kolla när vi kom!

Är det någon som vill hitta på nåt imorgon?

• lindah

Tack för senast, jättetrevligt . Försökte skriva det redan igår, men vår dator hängde sig så det blev inget.

Jag var i Sundbyberg och hälsade på idag. En kompis hade sett ett anslag om nåt liknande som Andys på bvc, som vi letade efter. Visade sig att de lagt ner för typ ett år sen så vi fick gå till ÖF istället.
    Måste definitivt testa Andys. Är ju perfekt att åka dit, ligger nära också . Gratis är inte heller fel .

Jag hittar gärna på nåt imorgon. Är det soligt så är det skönt att vara ute, men annars kan vi vara här och leka.

Nu ska jag plugga...

• qbtq

Hej. Är allt bra med er? Själv har jag spenderat de senaste 3 timmarna på sachsska barnakuten med Theo då han inte har ätit eller druckit något sedan de få majsbågarna han åt igår när ni var här och fikade. Han var hur slö som helst, spydde galla hela tiden (han har inte spytt sen han ammades) och bara skrek så jag åkte till vårdcentralen här i G-berg efter lunch idag och dem skickade mig vidare till SÖS. Efter en del undersökningar så visade blodproverna iallafall inte på obalans i blodet vilket innebär att hans kropp har klarat sig förvånandsvärt bra utan vätska på över ett dygn. Vi fick åka hem och han har nu somnat så det blir till att hålla ett extra öga på honom och se till så han får i sig vätskeersättning. Hur har ni andra haft dagen då?
    Alex är bättre och vi har beslutat att han ska vara hemma imorgon så jag får åka in och jobba bort det mest akuta på jobbet så tyvärr så kan jag inte hitta på något. Men jag gör gärna något när jag är hemma nästa vecka. Någon som har lust att träffas då?

Svar på tråden Föräldralediga mammor och pappor i Gustavsberg?