Föräldralediga mammor och pappor i Gustavsberg?
Precis nyinflyttad till Gustavsberg med min lilla Theo 8 månader. Finns det några föräldralediga i Gustavsberg som vill hitta på ngt om dagarna? Promenad, fika eller ngt annat?
/Angelica & Theo
Precis nyinflyttad till Gustavsberg med min lilla Theo 8 månader. Finns det några föräldralediga i Gustavsberg som vill hitta på ngt om dagarna? Promenad, fika eller ngt annat?
/Angelica & Theo
tack själv, det var trevlig! Vi ses kanske i nästa vecka! Ha det bra!
Chansar och bjuder in flera eftersom jag och Angelica ska försöka ses imorgon iallafall.
13.00 Gustavsbergs C. Fika eller promenad beroende på väder.
Nervös att missa oss:
Jag är blond med lugg och puttar en svart shoppingsulky med tärningar hängande i sufletten framför mig.
Mv. Angie
Jag kommer! röstar för fika och kanske en promenad efter för att gå bort det onyttiga?
Såg att du också startat en tråd om nyinflyttade i Gurra. Här är en till . Vi flyttade hit i slutet på januari.
Har en son, Liam, på 10 månader och vi bor i Farstadal.
Vi hittar gärna på nåt att göra på dagarna!
Hej Lindah! Hoppas vi kan ses snart då
Hej, Vad roligt! Välkommen till Gustavsberg!
Imorgon hade jag och Theo tänkt att gå till öppnis som ligger vid kyrkan vid halv tio. Häng gärna på dit! Skriv om du vill att vi ska ta sällskap dit om du vill. Kommer du och Elis, Angela?
Bor själv i Farsta Slottsvik så det är nästan i närheten av dig, lindah.
/Angelica
Angelica: Jag å Elis kommer, sångstunden är dock precis vid hans vanliga sovtid så vi får se hur det går...dyker också upp vid 9.30 skulle jag tro
Tänkte ha lite bättre framförhållning än förra gången.
Välkommen hem till mig och Theo på fika och lekstund på måndag. Passar klockan ett för er?
Säg till vilka som kommer så skickar jag ut adressen via privata mess.
Välkomna!
/Angelica & Theo
Hej hej! hakar på här jag me! känner ju både angelica o theo och linda o liam, vore trevligt o träffas flera på promenixer,fika o ÖF! Vi har precis varit ute i 2,5 timme, gått hälsans stig med linda o liam! så skönt väder ute men blåser som tusan!!
Angelica: Vad kul! Vi kommer gärna . Liam saknar verkligen barn att leka med, eller han blir iaf väldigt glad när han ser ett annat barn (och jag saknar vuxna att umgås med...).
Skönt att det är fredag! Händer det nåt kul i helgen? Jag o sambon ska på fest på lördag, det ska bli kul. Förhoppningsvis är man inte för död på söndag bara...