Föräldralediga mammor och pappor i Gustavsberg?
Precis nyinflyttad till Gustavsberg med min lilla Theo 8 månader. Finns det några föräldralediga i Gustavsberg som vill hitta på ngt om dagarna? Promenad, fika eller ngt annat?
/Angelica & Theo
Precis nyinflyttad till Gustavsberg med min lilla Theo 8 månader. Finns det några föräldralediga i Gustavsberg som vill hitta på ngt om dagarna? Promenad, fika eller ngt annat?
/Angelica & Theo
Skönt att Theo är bättre, inte kul när de små mår dåligt =(
Melwin har haft feber inatt oxå,men bara ca 38 grader, och han har sovit typ 1timme i stöten i alla fall. kan ju va såndär 3 dagars feber han har åkt på.. däremot är vi lite misstänksamma till om han har ont i öronen,han reagerar lite när man trycker på vänstra örat.. får gå till vårdcentralen imorn om det inte blir bättre! jag och christoffer är i alla fall friska så vi orkar ta hand om Melwin!
Trist att hela helgen gick åt skogen, skulle gått på dop igår och idag är det 30års kalas (fast dit ska vi nog en liten stund ändå)
va smarta alla är som skriver veckomatsedel, vi är urusla på det, blir ju att man handlar flera gånger i veckan istället, inte så ekonomiskt... Måste ta tag i det!
Usch vad jobbigt, Theo har haft 3-dagarsfeber en gång också och det är bara tålamod och alvedon som gäller. Men det är jobbigt att se dem små ha ont.
Nu har Theo vaknat och det är dags att bege sig till WILLYS och handla, den enda som tycker det är roligt är Theo. Som tur är.
Hoppas Melwin mår bättre nu! Liam är fortfarande förkyld och väcker oss några gånger per natt . Som tur är har vi sluppit febern.
Vilket härligt väder idag, synd bara att det verkar blåsa. Ska iväg till bibblan sen när Liam vaknat. Måste kolla om mina skolböcker finns att låna så jag slipper köpa.
Hej hej!
Melwin är bättre nu, har inte haft feber inatt så jag vet inte om man kan säga att det va 3 dagars feber heller..kanske va för tänderna! lite snorigt är det här oxå men annars mycket piggare! däremot har vi en hund som är dålig, va o hämta honom igår o han har spytt flertalet gånger o är dålig i magen, han har säkert fått äta nått gott hos farmor som han inte borde..
Vi ska nog ta oss ut på en promenix i det fina vädret sen, måste ju ta ut billy så!
hej, vad skönt att höra att melwin mår lite bättre. Theo är lite förkyld men annars inget större fel på honom. Ska in till stan en vända efter lunch och i eftermiddag har jag och theo tänkt att gå och mata änderna i hamnen, han brukar tycka om att sitta och spana på dem
Tror ni att dem små killarna är friska nog att hitta på något imorgon?
om både Theo och Liam och Melwin är lite förkylda så borde det ju inte göra nåt om dom träffas?? för min del är det ok, bara Melwin inte skulle bli värre under dagen/natten så han är sådär kinkig, då är det nog ingen som vill leka med honom! =)
för oss är det okej. Någon som har någon idé m vad vi ska hitta på? Ska vi träffas hemma hos någn så killarna kan leka eller ska vi åka till Andy's? Ni är alltid välkommen hem hit om ni vill.
för mig spelar det ingen roll vad vi gör, skippar ÖF i alla fall tror jag..han är ju redan förkyld i och för sig så sjukare borde han ju inte bli,vill ni dit?
Ska vi till Andys så har dom öppet 10-20. så antingen åker man dit till öppning så får dom leka o sova i vagnen (eller bilen hem..) eller så åker vi dit efter första sovet! jag kommer behöva åka till sicka denna vecka så för mig skulle det bli 2 flugor i en smäll!
annars kan vi ju va hemma hos nån av oss, kan va här oxå men då vill blir det till o städa! =)
Jag håller på o tvätta klädseln till Melwins vagn så får hoppas den hinner torka tills imorn! kanske kan torktummla den lite!
Andys låter skoj. Eller vad säger du linda? Jag och Theo är flexibla men skulle väl helst passa för oss efter första sovningen då vi hade tänkt att åka in och träna på förmiddagen. Theo sover vid tio/halv elva ungefär så vid lunch passar för oss. Men säg till om det finns ngn tid som är bättre för er.