Vi som shoppar danska barnkläder del 8
Hej!
Hittade oxå hit-röstar för stjärnor i suit..Jag har regnbåge men oxå gul suit med svarta stjärnor..Så fin!
Hej!
Hittade oxå hit-röstar för stjärnor i suit..Jag har regnbåge men oxå gul suit med svarta stjärnor..Så fin!
Hej på er!
Var oxå in och kikade i bildtråden-superfina fynd..Jag är en fan av flygplanen-hade de när sonen var pluttis..
Kul att se alla olika prints-"upptäckte"danska kläder i våras-innan dess hade jag inte en aning att de fanns..
Så sitter man och väntar på uppdatering hos de som ska uppdatera 22-skulle eg hoppat i säng då jag känner mig lite krasslig
Varför kan de inte hålla sina tider?Vadå desperat, skulle jag?Nej då..
Nej, jag gav mig Tyckte att ca 500:- var ok för bodyn+en auktion som jag fick välja själv vilken jag ville..önskade MOLO-flecce men så blev det inte..Var lite kul iallafall-har aldirg sett så många träffar på en auktion..
Tjollabolla-kanske vi dock Skojar bara men visst vore det lite kul med print till mama med..Har nu köpt lila igelkottar till mig själv-har helt fallit för den lilla taggiga..
Buttelina-du kommer inte ångra dig-jag grät blod när jag insåg att att sonen skulle behöva äta Substral för att hinna växa i den nu till våren och mina bodies i 80..Tack,tack..
Självklart gör jag det Kan oxå tänka mig att den skulle hamna hos en sann Danskvänlig själ
533:-
Nej, nu loggar jag ut-tack för trevligt sällskap..hoppas på fina erbjudanden imorgon i kalendrarna..
God morgon!
Idag väntar jag oxå på paket; plastisock, katvig..
Hittade inget kul så här långt i kalendrarna..