-
Nu har jag fått till det-tack alla för hjälpen!lollypop skrev 2007-12-16 11:35:48 följande:Tryck på A:et i det inlägget du vill citera
-
Dromedar är lite mer åt det orangeröda-ekorren är klarröd..
Tycker dromedar är fin dock.. -
Checkar in i "sura-bebisars klubb"
Lillkillen har grinat nu varje kväll i 4 dagar-ca 3 h på raken. Inget man gör hjälper, han är helt övertrött och speedad.
Håller på att få sina framtänder, den ena har nästan spruckit igenom..har förstås superont och alvedonen verkar ej hjälpa..Han verkar oxå kommit på att mamma kan försvinna-blir superrädd och kryper efter-vårt lilla sociala troll är helt förändrad. Han ä r idag 8 mån och 4 dagar..Det är väl den berömda främlingsfasen..
Imorgon ska jag ha barnfritt, shopping på staden och julbord på jobbet
Har fått massor paket de senaste dagarna-bl a Brandstroms jeansen-så fina..
Hittade lite roliga Plastisock print hos Happylina-har inte sett dessa variationer förut..
Hoppas oxå på lite godbitar de sista dagarna-kämpar tappert att vara uppe till 22
Happy shopping! -
Jag var just in på LPL och det kndes lite upphaussat-lite äldre print Småfolk, ngt nytt men ej till priser som hos Ajabaja tidigare idag...
-
AbsolutLina med Liten skrev 2007-12-19 22:19:32 följande:OK! Då kan jag ju börja andas normalt igen
Är det någon som vet om Smallkids haft rea på Hjorth alt. IDAT-spanar nämligen lite -
God morgon!
Min surbebis vakande "bara" 3 gånger inatt-illvrålandesVi är tröööötttaaa!
Idag ska jag ha mama-egodag med hiskelig huvudvärk..Vi trodde vi hade funnit en rytm då sonen sov hela nätter 10 dagar irad-innan han blev sjuk.
Tänker på er som fått magsjuka-vi har oxå gått igenom en runda men brukar få två
Och inga roliga erbjudanden så här långt..
Ha det så bra det går med sjukdomar och annat träligt.
Ang. FK så är det utbet imorgon enligt deras hemsida.. -
God morgon!
Jag har fyndat på Smallkids-till stortjejen som drar 128 Hjorths fina kjol och viat hundtröja med lite längre röda ärmar..
Sonen fick Kik kids velourbyxor och zipjacka (så snyggt i bildtråden)i grönt..
Nu måste jag rensa ut och det går riktigt bra på Tradera av märkes såhär i mellandagarna har jag sett..
Hoppas ni hittar något ni letat efter på rean-såg att vissa startar först imorgon.. -
Hej alla!
Viskar högt; Tradera går supernär det gäller märkes-finns inte så mycket att välja på (konkurrens)..Ut med dem Angelina....komsi...komsi..Men, misstänker att det är stk 80 på det mesta, eller?
Jag inväntar NS jeans, KIK KID velorbyxor+ zipjacka i grönt till lille sonen+ HJORTH kjol och tröja till mellantjejen..Så trist att öpnna brevlådan idag...surar lite... -
Du, precis detsamma härAngelinah skrev 2007-12-27 13:11:35 följande:Sett dina auktioner, dom verkar gå kanoners ju Ja, de mesta är strlk 80, men de blir nog några 86or åxå tror jag.. Fattar inte att jag tröttnar så fort på kläderna *hopplös*
Man får dem, använder dem febrilt i några veckor och sedan är det dags att byta..
Börjar kanske bli lite avtrubbad då jag nu sneglat på det som kommer in till våren oxå..när det släpps i butik så har jag redan tröttnat eller, fått nya favoriterDet finns vissa print som man i början hade svårt för, tex lammen men jag älskar den suiten nu och den kommer få hänga på tills den ramlar av sonen
Det är som ett litet gift men å andra sidan så finasierar man sig själv om och om igen tack vare Tradera
Jag håller utkik efter 86-nästa storlek hos oss..
Ha det gott! -
Jag har börjat bli striktare och jag tycker att det är schysst att maila personen och säga att den åker ut igen..Jag jagar bara via mail och kommer uppdatera mina kommande auktioner med villkoren för på senare tid är det många som budar men ej fullföljer..Har börjat lämna neg och fick neg tillbax av en 1:a numera nolla...Har dock väntar ca 1 vecka över Traderas 10 dagar (för jag tror att detta gäller även om du skrivit att du vill ha betalt inom tre dagar).Angelinah skrev 2007-12-27 13:21:55 följande:Hm... Hur ska jag göra med detta... En köpare har inte betalt en auktion som slutade den 19.e å det är ju den 27.e idag och jag har 3 dagars betalningsvillkor på min auktioner... Fick jädrans dåligt betalt för den auktionen så för mig får den gärna bli "osåld"Är så less på att jaga köpare att jag inte orkar böka med denna, det gäller totalt 28:-Kan jag maila henne och säga att nu väntar jag inte längre utan den åker ut igen?
Maila köparen en sista gång.