Vi som shoppar danska barnkläder del 8
Och IDAT i mitten på februari
Och IDAT i mitten på februari
Precis-tjuvkika är kul-och det har tagít mig iallfall några gånger innan jag har fallit..Nanouu tex-stirrade på plyschen ett antal gånger-så fina..och Kik KID deras velordressar, samma där-vaknade nästan för sent, bästa plaggen jag haft..Sonen är så fin i dessa, grönt och rött...
God morgon!
Shoppade igårkväll på Sweetfunky-Hjorth kläder till större barn-233:-inkl frakt för två tröjor..Bla den vita med huskies och långt rött uppvik (mudd). Fanns från 2 år..
Jag har oxå suktat efter lila cirkus då jag har bruna och äppellunden-användes frekvent härhemma och har superpassform på min kille. Har 74/80 och de komer räcka länge..Mudden i midjan är "lös" dvs sitter inte åt även om barnet skulle ha en lite airbag-min kille som är smal sitter de upp på, hänger utan att ramla ner..(märklig beskrivning men ni kanske förstår).
Åh ,Jompa-vad är fel på er lilla tjej?!Vad bra att ni nu får riktiga undersökningar dvs att de förösker få reda på vad det är..Här är lillkillen utslagen av diareé..3 dagar nu.. han var inte tjock innan och nu är det inte bättre..Han är superhungrig-äter mkt men ut kommer det lika fort Hoppas det vänder snart..
Hoppas att ni snart får reda på vad som felar och att hon får behålla mat och mulla på sig.
Kram
Gott Nytt År på er!
Vi spenderade oxå nyår hemma och nu ska alla barn i säng...
Ingen rea så långt ögat kan nå på Lucky Little Me
Hej! Var det någon som fick sina NS-jeans från Kidzshoppen? Idag ringde de och sa de var slutsålda och behövde kontonr för återbetalning..trist som tusan.. Fick iallfall idag kik kid kläder till sonen+mössa+ tröjor fr¨n Danefae med Vikingtryck i grönt och en i blått-så fina.. hjorth-kläder till mellansyster.. Roligt att få post efter mellandagarna Hoppas ni haft en bra dag...och, shoppa på
Kidzshop hade ett kalendererbjudande runt den 22-23 dec med suverän rabatt-fick ett par NS jeans med frakt för 266:-...dock, helt plötsligt försvann erbjudandet just på NS (NS var helt borttaget)..och idag ringde de-vi är många i shopoholics tråden som hoppade på erbjudandet och alla har fått mail el telsamtal att just den storlek man beställt var "slut"..lite märkligt kanske..
Hej alla!
Har tillbringat dagen i sonens garderob och, oj, oj vad mycket det låg där..Nu finns det, ja, ni vet var Mycket bodies och suitar..Inser att det blivit lite för mycket
el eg inte-det är bara det att man upptäckt nya märken och vill nu byta ut..
Mina favoriter just nu är KIK KID-alla kategorier. Har mycket armygrönt på sonen..tipsar om jerseysuiten-köpte den på ajabaja och den är supermjuk och fin..
Ok, ha en fortsatt trevlig lördag!
Apropå IDA T till mamma-jag är 36-38 och har stk S i min lila igelkott-passar perfekt efter några tvättar. Köpte en ur tidigare kollektion i stk S och den har min dotter på 10 år..
Jag tror på M till dig, Skrinda.