• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

leson76 skrev 2008-01-07 18:07:37 följande:
    Sitter och går igenom månadens utgifter och.....kan inte för mitt liv komma på vad Pay & Read No 1 AB är.Kan det vara något webbutikerna använder??? Vet ni i så fall vilken?
    Payand Read används av många-jag har oxå dessa uttag
    Kan ej heller komma på vem-ej Ajabaja, ej Kidzshop iallafall..
  • maugu
    Zvartaliljan skrev 2008-01-07 19:38:04 följande:
    Dog tråden eller är det min dator som inte uppdaterar igen? Ovanligt att det är tyst i nästan en och en halv timme i denna tråden
    Jag håller med du Undrar om denna har mest klick och inlägg på hela FL-skulle inte bli förvånad..NU ska jag jacka ur för lite träning och ego mammatid..
  • maugu
    Tjollabolla skrev 2008-01-07 19:47:04 följande:
    Väldigt ovanligt, jag funderade precis på det samma!Åh jag föll för frestelsen på Batinki   Jag skulle ju inte!
    Vet du-inte jag heller-nu blev det 612:- på MOLO Utterbody, lammbyxor med röd kant, lammbody med ljusblått, lila ränder body...

OOppppss, kan jag bara säga..
  • maugu

OT; vart hittar ni gubbarna? De är otroligt roliga och jag tror mina tjejer skulle uppskatta dem..

• maugu

God morgon!

Jag är inte sur-min MOLO flecce overall-ny grå med stjärnor i luvan kom idag för endast 303:- inkl frakt-TRADERA-fynd! Och, killen kan använda den Lycklig mama..

Min best på Batinki gick igenom-allt i lager-kommer imorgon förhoppningsvis..
    Ska fotografera lite idag och lägga i bildtråden-mitt lila IDAT måste jag bjuda på
    Hoppas era paket kommer fram.  

• maugu
    Zvartaliljan skrev 2008-01-08 13:11:41 följande:
    Okej. Nu ber jag till er shoppinggudar att hjälpa mig   Jag vill ha lila igelkottleggings i 86 lr.92Lila plyschoverall 80 lr. 86 (stor i storleken va?)Lila strumporVit body/bodysuit med gröna lejon 86 eller 92Grön lejonmössa 80Gröna strumporJag vill ju självklart ha allt till rea men hittar ni till ord.pris någonstans så kan ni också hojta till.Var inne på Eleraff idag och fyndade lite igen. Blev så glad när jag hittade den stickade cashmeretröjan, jag väntar ju hem de matchande byxorna från prinsesser og pirater Sen fick jag kattbodyn från Småfolk till 30% bara för att :-P Det var ju egentligen ingen rea på den men jag berättade ju att suiten jag köpt i 80 tyvärr var för liten och då fick jag rabatten på bodyn som kompensation. Så två tummar upp för Malin på Eleraff
    Här hittar du det mesta av vad du söker..

http://www.paradisvej.com/product.asp?product=1296&sub=41&page=1

Happy shopping  
  • maugu

Gahh-hade beställt och bet Utterbody i stk 86 på LuckyLittleMe-då hade kunden före "tjuvat" den..älskar uttrarna och tänkte lägga upp ett litet lager
    Ja, ja har ej hittat några 86 uttrar men skulle någon se det-skänk mig en tanke..

• maugu

Vet ni, hittade utter bodysuit i stk 86 på matadorkids som nu har 30% på allt..

Angelinah-superfina kläder..Brukar inte gilla POP men de där var riktigt fina  

• maugu
    Zvartaliljan skrev 2008-01-08 16:04:10 följande:
    Åh vad jag avskyr väntan Väntar nu på:Katvig stickade byxor cashmere brun/lilaSmåfolk fleecejacka lilaKatvig julleggingsMini rodini gitarrtröjaLinne&trosa med katter SmåfolkRegnkläder apa Ida.TMössa Småfolk med blommorBody Småfolk med blommorSnickarbyxor F.I.T.NMolo kaninbodyMolo hästbodyMolo grön fluffoverallMolo rosa fluffjackaBodysuit vit med lila igelkottarStrumpbyxor Ida.T flera färgerHästbody SmåfolkTrädbody SmåfolkBodysuit m.katter SmåfolkKotröja SmåfolkGrön lejonmössa Ida.TVit omlotttröja med gröna lejon Ida.TKattbody SmåfolkUgglebody SmåfolkOj oj oj vad mycket det blev när man skrev det så här...och detta är bara vad jag handlat på en vecka   och det inkluderar ju inte eleraffshoppingen och övrig shopping...snacka om att jag är shopoholic!!!! Nu måste det göras plats i Maias garderob för allt det nya Men så har hon ju faktiskt växt jättemycket bara den senaste månaden min lilla skrutt Hon väger nu 10,5 kg och är 85cm lång!!!!! YAAAAY! Nu har hon passerat 10-strecket med råge ju så nu hoppas jag att hon inte trillar under igen. T.o.m vissa av Me&I-kläderna börjar bli lite tajta i 74/80, det kändes som att det aldrig skulle hända så länge som hon haft den storleken!Men nu får det nog snart bli köpstopp ändå...fram tills Me&Is vårkollektion kommer iaf Det enda jag riktigt saknar nu är gröna och lila strumpor från Ida.T så om någon av er skulle få för sig att beställa från någon av de danska webshopparna som har dessa så kan ni väl tänka på mig
    Hoppsan-där ligger man i lä Men, helt otroligt att det är så lång leveranstid..hoppas det kommer snart och att du får rosor av svenska posten för att du håller igång dem och gör dem vinstproducerande Jag ursäktade mig för min postis men han är som en sol-leverar allt till dörren då jag bor i ett mindre samhälle-ringer på och överräcker Service som är toppen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8