Zvartaliljan skrev 2008-01-08 16:04:10 följande:
Åh vad jag avskyr väntan Väntar nu på:Katvig stickade byxor cashmere brun/lilaSmåfolk fleecejacka lilaKatvig julleggingsMini rodini gitarrtröjaLinne&trosa med katter SmåfolkRegnkläder apa
Ida.TMössa Småfolk med blommorBody Småfolk med blommorSnickarbyxor F.I.T.NMolo kaninbodyMolo hästbodyMolo grön fluffoverallMolo rosa fluffjackaBodysuit vit med lila igelkottarStrumpbyxor Ida.T flera färgerHästbody SmåfolkTrädbody SmåfolkBodysuit m.katter SmåfolkKotröja SmåfolkGrön lejonmössa Ida.TVit omlotttröja med gröna lejon Ida.TKattbody SmåfolkUgglebody SmåfolkOj oj oj vad mycket det blev när man skrev det så här...och detta är bara vad jag handlat på en vecka och det inkluderar ju inte eleraffshoppingen och övrig shopping...snacka om att jag är shopoholic!!!! Nu måste det göras plats i Maias garderob för allt det nya Men så har hon ju faktiskt växt jättemycket bara den senaste månaden min lilla skrutt Hon väger nu 10,5 kg och är 85cm lång!!!!! YAAAAY! Nu har hon passerat 10-strecket med råge ju så nu hoppas jag att hon inte trillar under igen. T.o.m vissa av Me&I-kläderna börjar bli lite tajta i 74/80, det kändes som att det aldrig skulle hända så länge som hon haft den storleken!Men nu får det nog snart bli köpstopp ändå...fram tills Me&Is vårkollektion kommer iaf Det enda jag riktigt saknar nu är gröna och lila strumpor från Ida.T så om någon av er skulle få för sig att beställa från någon av de danska webshopparna som har dessa så kan ni väl tänka på mig
Hoppsan-där ligger man i lä

Men, helt otroligt att det är så lång leveranstid..hoppas det kommer snart och att du får rosor av svenska posten för att du håller igång dem och gör dem vinstproducerande

Jag ursäktade mig för min postis men han är som en sol-leverar allt till dörren då jag bor i ett mindre samhälle-ringer på och överräcker

Service som är toppen!