Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

jompa skrev 2007-12-09 20:56:49 följande:
    Hihihihi vad olika det kan vara. För oss är det lugnare att ta stora barnet istället Vilket tråkigt erbjudande på Poppilopp . Men det är bra för min plånbok.Men jag vill ha lite Molo rabatter nu. Ja jag såg att Gucce hade men inte nåt kul ju.
    vad vill du ha för molo??
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2007-12-09 20:59:01 följande:
    Fin fint! Den där suiten med renar o stickat på är underbar!Jag hittade lite Molorea så jag köpte en chesströja, plastisockshort och en chesshaklapp för 50:- vardera. Så blev det lite svarta IdaT strumpor och ett par charmbibs, men tyvärr bara dubletter i de färgerna jag har...Passade även på att köpa ett helt lass enfärgade charmbibs på Exit, de bland annat svart och lila. Hur var prissättningen på Utförsäljningen? Uberbilligt?
    blandat billigt och sådär billigt! danska kr:

bodysuits 125     det är ju helt ok för en med print som kostar 350 ordinarie...
    bodys 75           helt ok, under halva priset
    byxor 100        inte så billigt med tanke på att man kan få ett par randiga här för 150kr...
  • Buttelina

jag måste säga att jag älskar rumba. Fin service, bra priser och snabb leverans!! Kunde dock vara lite större utbud i de märkena som finns...

Nån som vet om rumba kommer få in fler färger tex lila med orange muddar i cmig byxorna???

• Buttelina
    Tildamamman skrev 2007-12-09 21:24:34 följande:
    Hm, det beror ju på vad man väljer då. En randig suit som ligger på 199:- här blir ju inte speciellt billig då. SÄrskilt inte om man kan få den här på ex 20% som 1klass hade...Men jag antar att det var en upplevelse ??
    japp, det randiga var sådär billigt, men där fanns färger som jag inte sett förr, som tex den ena suiten som jag köpte till angelinah
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2007-12-09 21:25:13 följande:
    Men Buttelina, hittar inga bilder på lillebror i samesuit i bildtråden
    nä, han hade pistolerna på sig idag
  • Buttelina
    Elvismamma skrev 2007-12-09 21:28:02 följande:
    Jag vet inte vad jag får skriva här...men byxorna går att få i vilken kombo du vill... maila mig!!!
    åh, ok
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2007-12-09 21:33:07 följande:
    Ok, då får jag vänta tålmodigt då Bild på pistolerna på g kanske
    nä, tog faktiskt inte ingen bild... jag tar nog på honom samesuiten imorgon tror jag då blir det bild
  • Buttelina
    terezita skrev 2007-12-09 21:47:34 följande:
    hur många plagg fick du med dig hem alltsom allt och hur mkt fick du ge? jag frågar för att veta om en sån resa är värd att göra nästa gång det är dags!!
    jag köpte 
    8 bodysuits för 1000
    2 par byxor för 200
    2 haklappar för 40
    2 bodysar för 150

alltså 1490 danska vilket är ca 1860 svenska... Helt klart värt det. resan gick allt som allt på 144kr... jag hade kunnat handla mer.. det är en liten chansning med tanke på att det kanske inte finns så mycket i just den storleken man söker...
  • Buttelina
    maugu skrev 2007-12-09 22:11:37 följande:
    Hej på er!Var oxå in och kikade i bildtråden-superfina fynd..Jag är en fan av flygplanen-hade de när sonen var pluttis..Kul att se alla olika prints-"upptäckte"danska kläder i våras-innan dess hade jag inte en aning att de fanns..
    du har bud på tradera
  • Buttelina
    maugu skrev 2007-12-09 22:19:52 följande:
    Buttelina-du kommer inte ångra dig-jag grät blod när jag insåg att att sonen skulle behöva äta Substral för att hinna växa i den nu till våren och mina bodies i 80..Tack,tack..
    hihi, den är jättefin! hoppas att ingen bjuder över mig men det hoppas så klart du att nån gör
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8