Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

isold2003 skrev 2007-12-10 08:55:46 följande:
    Det låter härligt! Ni måste haft det riktigt bra Tack för tipset om Rumba, nu shoppade jag mina (lillkillens..) första Cmig byxor, tycker den gröna färgen är jättesnygg!
    cmigs byxor är UNDERBARA, så coola på!
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-10 08:57:06 följande:
    Godmorgon! Idag verkar alla sjuklingar bättre här hemma, jipii! Mannen är dock hemma från jobbet, han hade ju 39 graders feber igårkväll. Lite mysigt så där en måndag Funderar på om mitt paket från EST kommer idag, beställde i fredagsnatt... Hmmm... Det borde det inte göra va? Det behöver verkligen inte göra det just idag när gubben är hemma...
    vad beställde du?? katvig velourdress eller??? jag baställde oxå i fredagsnatt så jag hoppas oxå att det kommer idag...
  • Buttelina
    maugu skrev 2007-12-10 08:58:44 följande:
    Buttelina-är det du som tagit alla IDA T strumpor?!Jag fick mail från EST att alla strumpor var slut så inga strumpor fick jag av 6 par beställda..Fy dig
    nämen förlåt jag beställde igår förmiddag, när beställde du??? jag har nog beställt sammanlagt 20 par idat strumpor så det är nog jag som tagit en del... vilken färg och storlek skulle du ha???
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2007-12-10 08:59:35 följande:
    Hoppas att jag beställde rätt strl bara, tog 92, han har 86 på byxor i vanliga fall.Nä nu måste jag jobba lite..
    nänänä, jag vill ha bild. Vill du ha bild på min grabb i samesuiten så får du allt vackert dra på dig shampoodle dressen och visa oss
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2007-12-10 09:02:53 följande:
    Buttelina: den lila är såååå snygg!
    Tjollabolla skrev 2007-12-10 09:03:31 följande:
    Instämmer! Den är underbaar!
    visst är den!!!
    Tjollabolla skrev 2007-12-10 09:01:59 följande:
    Ja, veloursuiten brun/svart! Fast jag hoppas ju att den INTE kommer idag . Tog 86 så Milo kan väl inte ha den på ett tag, dumt att göra sambon upprörd på den då ju, det kan jag göra med annat. Haha! Vil du inboxa din adress så jag kan skicka mailingbagsen?? *sugen på mina MOLO!!*
    du är inte sugen på att shoppa för 200kr till???
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-10 09:06:14 följande:
    Haha, så den finns till vuxna med?? Har jag inte sett! Jag har kikat på dom där dressarna och jag förstår inte riktigt hur dom ser ut på. Tycker dom ser krångliga ut!Förresten, vart fanns lila igelkottar till Mamma? Vem var det som visste det??Och jaaaaaaa, vi MÅSTE se bild på Alex i samesuiten! Hur går det för den på Tradera?
    två bud än så länge. fick bud på 149 direkt när jag la ut den. så det ska bli spännande att se... den ligger på 154 och det är 5 1/2 dag kvar. bara den går upp 20kr till så har jag fått in vad jag gett... spännande att se
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-10 09:07:20 följande:
    Vaddå vaddå vaddå!
    ferraribyxor molos...
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-10 09:12:34 följande:
    Va! Finns det? *Tjolla intreserad*
    japp på batinki 50kr i frakt Fundersam. men beställer jag vars ett par och något till så blir det fraktfritt över 500...
  • Buttelina
    maugu skrev 2007-12-10 09:16:02 följande:
    Buttelina-beställde tidigt fredag och fick mail igår att de ej finns..IDA T lila för mamma- www.idat.dkKöpte en röd tshirt med logga-helt underbar kvalité i tshirten så därför slog jag till på en lila med långa ärmar..Jag dammsuger alla webshopar för IDA T sockar-men, som jag förstår det är det rykande åtgång och huvudleverantören hinner ej leverera
    ok, då finns kanske inte mina heller... beställde ett par lila strl 12-16 månader och ett par röda 8-12 månader..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8