Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

nu finns dom i bildtråden

• Buttelina
    Lina med Liten skrev 2007-12-10 17:04:10 följande:
    Buttelina: lika fin shopping som vanligt! Cool kombo m flygplanen!
    ja, det blev jättefint ihop
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-10 20:08:21 följande:
    Riktigt snyggt! *AVIS*
    men nästa gång det är rea på velourisarna så knip ett par orange du oxå!! i övermorgon har du ju din flygplansbody
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2007-12-10 19:53:02 följande:
    Mina Nanoou velourisar verkar kommit bort med posten! Buhhuuuu! Jag som vill ha setet komplett! Har ju hoddien här hemma och 2 andra matchande tröjor från Nanoou.Tusan i gatan!
    det är sååå konstigt när det händer!! jag menar VART tar det vägen??? det har hänt mig oxå 2 ggr!! Förvånad. SÅ trist!
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2007-12-10 20:16:36 följande:
    Men hur är byxorna på en liten bebis? Är de inte vida? Jag stod o klämde i butik, men tänkte att jag kommer nog ändå inte använda...Annars älskar jag färgerna på dem!
    jag gillar ju katvigs byxor även på min son... visst är dom vida men det spelar inte mig någon roll... jag är KÄR i idat byxorna. tösen har 5 par, och lillebror 1 par än så länge
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2007-12-10 20:16:36 följande:
    Men hur är byxorna på en liten bebis? Är de inte vida? Jag stod o klämde i butik, men tänkte att jag kommer nog ändå inte använda...Annars älskar jag färgerna på dem!
    jag kan ta bild på lillebror i dom imorgon.
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2007-12-10 20:42:39 följande:
    Ja, är väl någon som gottar sig åt de någon annanstans. Lovar att de snor de på posten! Jättefina kläder i bildtråden!Hur sitter IdaT velour på? Någon bild?
    jag kan ta en bild på isabel, vänta lite ska se om hon är villig
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2007-12-10 21:02:01 följande:
    God kvällen!!!Jag har ääääääntligen blivit med kossa byssor Sneglat på dem en tid, men nu slog jag till
    va?? gillar du kossor??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8