Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

gud vad hollys kläder är tråkiga , då är ju tom hm roligare.

• Buttelina
    terezita skrev 2007-12-09 22:22:28 följande:
    WOW... DÅ ÄR DET JU HELT KLART VÄRT ATT FÖLJA MED NÄSTA GÅNG!!!hur lång i förväg får man reda på att det är utförsäljning??? önskar det kunde vara nästa vecka oxå *snyft*
    denna gången fick vi ju bara reda på det ca en vecka innan. men nästa gång får ni veta av MIG när det är för jag skrev upp mig på deras mail lista
  • Buttelina
    Booble skrev 2007-12-09 22:25:27 följande:
    Nope det tror jag inte. Våran hade storlek 4-8 år och den satt tajt på Melvins skalle (han fyller 2 i jan)...
    haha, ok då låter jag bli att buda tack!
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2007-12-09 22:37:56 följande:
    Jag är så ledsen! Jag missade en brun/svart suit från katvig på tradera till bebisen!Vet ni hur mycket den gick på? 26 kr!!! Ledsen!
    nä, är det sant??
  • Buttelina
    melizza skrev 2007-12-09 22:28:17 följande:
    Buttelina: jag har den mössan till min tjej som snart är 2 år...den sitter tajt men hon kan ha den ett tag till för huvudet brukar ju inte växa så hemskans mycket i denna ålder nu ju...den sitter jättefint
    snigelina skrev 2007-12-09 22:28:24 följande:
    Stella har just vuxit ur sin bruna i samma modell och storlek, hon är ju 2,5.
    nu blev jag lite kluven...
  • Buttelina
    alex 07 skrev 2007-12-09 22:43:03 följande:
    Hej, hej! Har tyvärr inga bilder idag heller, men imorgon kanske. Någon kul shopping i kalendrarna?
    nä, inget skoj än så länge
  • Buttelina
    melizza skrev 2007-12-09 22:48:15 följande:
    vart då trossens mamma???
    säkert någon finsk sida hon bor på åland
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2007-12-10 07:00:15 följande:
    God morgon! Har suttit och funderat på Shampoodle tracksuit till mig själv i några dagar och nu är de på rea på Wiell så nu blev det en! Jag fick måtten på den på mail från Wiell så om någon undrar över den storleksmässigt så inboxa mig. Nu ska jag rusa till jobbet!
    jag vill se bild med den på sen!!!

Jag väntar oxå på paket idag. en velour katvigjacka, en rutig bib, tre par velourbyxor från elvasmåtroll och utterbyxor från elvasmåtroll plus lite idat strumpor
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8