Hej hej!!
Sussie: Det lät supergott!!
Annika: Hoppas att det löser sig med jobb för dig! Skickar en kram!
Sara: Du kommer nog in i allt ganska fort, då kommer allt kännas mycket bättre. Jag fick ju helt nya arbetsuppgifter när jag började jobba igen och det kändes jobbigt att lära sig en massa nytt. Och dessutom bli upplärd av de som hade jobbat 6 månader och jag hade varit anställd i 9 år.
Annica: Det är både folk som väntar första barnet och andra och tredje. Men det är kul.
Anna: Gud vad kul med tatuering!!! Jag ska göra 2 till när denna unge kommit ut, barnens personnummer har jag tänkt. Man blir ju som beroende, har man gjort en vill man bara ha fler. Gör jag 2 till så har jag 5! Tror att Alice sover kanske 12-14 timmar. Oftast runt 12 timmar på natten, och sen 1-2 timmar på dagen.
Idag har jag jobbat 10 timmar, och sen har vi skruvat ihop en byrå jag köpte igår och städat lite. Hade tänkt att byta gardiner men jag orkar faktiskt inte. I morgon är vi lediga båda två, dock åker vi till Övik på eftermiddagen. Ska gå en sväng på stan där. Måste in på Pop och reklamera Alice vantar och sen är det alltid att gå på Cubus. Kul med butiker som vi inte har här. De ska även få en butik som heter Zarah som finns i Stockholm, jag älskar den butiken!!